Ga naar het forum
Mening over aankoop...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mening over aankoop laptop

29 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,767 Weergaven

Ik zoek een laptop om volgend jaar op kot in gent te gebruiken en om ook op pokeren ofc :)
Ken zelf niet zo heel veel van pc's maar denk dat deze wel een batje is (west-vlaams voor een koopje)...
4gb DDR3 ram
Intel I5 (quadcore)
goeie grafische kaart
..

http://www.vergelijk.nl/notebook/acer/aspire_5741g_434g32mn/specs.rhtml

Wat denken jullie?

xen

28 reacties

Ik heb zelf geen verstand van laptops, maar ik heb DEZE en ben er erg tevreden over ;)

sjengfred
Oldschool Grinder

De specs van de laptop zijn zeker niet slecht. Een tijdje terug heb ik zelf een dell gekocht, die had toen de beste specs/prijsverhouding. Maar ik heb nu ff op de site gekeken en ze zijn daar nu toch wel wat duurder vergeleken met deze.

Met het merk Acer heb ik verder geen ervaring dus daar kan ik weinig over vertellen.

samni
PokerStrategist

Kan het kloppen dat je tegenwoordig lang niet meer zoveel RAM nodig hebt (sinds Windows 7)?

Ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe laptop maar die moet eigenlijk maar de standaard dingen aankunnen. Maw, internet, muziek en film (ik heb een extern scherm plus surround systeem dus het scherm en de boxen van de laptop moeten niet super zijn ofzo), MSN/Skype en Poker (deze zaken moet ie in feite wel tegelijk aankunnen), en tegenwoordig vind je voor nog geen 500 euro laptops met 3 gig ram en een deftige dual core processor, maar volstaat dat dan niet, want dat is toch echt niet veel geld...

HoofdVogel
Oldschool Grinder

15 inch is echt klein, voor de rest zijn de specs wel prima natuurlijk

HoofdVogel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni
Kan het kloppen dat je tegenwoordig lang niet meer zoveel RAM nodig hebt (sinds Windows 7)?