Woohoo mijn 10.000ste post! Dat lijkt (is?) een aardige postcount. ♠_biggrin:
Hopelijk is een groot deel van deze posts voor jullie nuttig geweest om jullie op weg te helpen met het startkapitaal, of om jullie verder te helpen bij eventuele problemen. Uiteraard zijn niet alle posts altijd even nuttig geweest en is er vast ook een heleboel onzin te vinden die ik gepost heb.
Ik heb dus even de zoekfunctie gebruikt en ben even terug in de tijd gedoken. In sneltreinvaart een korte terugblik:
- Mijn eerste post ooit in onze community ...uuuuh mooie introductie-post? WTF ♠_biggrin:
- Mijn tweede post - even wat feedback geven...samen met onze broeder Yoghi, die toen ook al actief was.
- Mijn eerste smiley (post 3 ever)
- Upswingaments? ♠_biggrin:
- Epic paintskillz tijdens de Battle of the donkeys - even galgje spelen
Fast forward in time - Even wat meer recentere topics en "never ending"-threads:
Een nieuwe challenge voor jullie - Tel tot 10.000!
Om het bereiken van deze mijlpaal te vieren daag ik jullie uit om in deze thread tot 10.000 te tellen met behulp van plaatjes!
Post gewoon een plaatje met een cijfer er in dat 1 hoger is dan de vorige post. Zo proberen we in deze thread tot 10K te tellen!
10 Gratis backdeals!
Als extraatje zal ik, zodra we bij nummer 110 aangekomen zijn 10 backdeals weggeven voor de aanstaande community-battle tegen onder andere Spanje, Portugal en zweden. Nummer 1 staat hieronder al, dus die is "gratis"
Hiervoor zal ik een nummer van 1 tot en met 10 trekken, en dan vanaf die post zal ik gaan tellen en steeds elke 10de poster belonen met een backdeal voor dit event. Let op: Je mag vaker posten in deze thread, maar niet twee keer achter elkaar!
Zodra we de 10.000 gehaald hebben ga ik een loonsverhoging vragen, zodat mijn uurloon hoger wordt dan:

Dus Game ON!!!!!
Nummer 1 hebben we al

op Lanfear!