Ken je een coole "mindfuck"?
post hem dan even.
Hier is al eentje:
Pinokio zegt dat zijn neus groeit.
Ken je een coole "mindfuck"?
post hem dan even.
Hier is al eentje:
Pinokio zegt dat zijn neus groeit.
Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
rrood heeft iets met naakte vrouwen erin
FYP
Oorspronkelijk gepost door robinripper
![]()
duurde ff voor ik hem zag, maar deze is echt nice
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
ik zie hem nog niet.![]()
same..
Robin probeert hem mij al een uur uit te leggen en ik zie hem nog niet
![]()
Duurde ff maar zal in spoiler ook poging tot uitleg doen:
De rivier is eigenlijk een muurtje. Zie je het best door links te beginnen en proberen de bovenkant van het muurtje te zien. (schaduw werkt)
Zijn andere die ik niet direct zie.
Ik zie hem ook niet, tenzij het een heel klein gezicht is helemaal rechts midden , rechts naast die boom, mja lijkt me niet, zou te lame zijn.
Die andere van die post met die man met muts zie ik ook niet
Zag de rest echt meteen en deze blijf ik niet zien.
Edit:
Copy's spoiler gelezen en mind is blown, daarna zag ik het meteen.
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Ik zie hem ook niet, tenzij het een heel klein gezicht is helemaal rechts midden , rechts naast die boom, mja lijkt me niet, zou te lame zijn.Die andere van die post met die man met muts zie ik ook niet
![]()
Edit:
de man met de muts:
kijk helemaal vanboven bij de foto, mensen lopen op straat maar langs de andere kant, deze 3 heren doen alsof ze zitten tegen een muur of ertegen leunen, maar kijk naar de wandelende mesen, en terug naar de mannen
de man met de muts:
Spoiler
kijk helemaal vanboven bij de foto, mensen lopen op straat maar langs de andere kant, deze 3 heren doen alsof ze zitten tegen een muur of ertegen leunen, maar kijk naar de wandelende mesen, en terug naar de mannen
Lol nice thanks, je had ook kunnen zeggen:
Draai je hoofd rechtsom
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Ik zie hem ook niet, tenzij het een heel klein gezicht is helemaal rechts midden , rechts naast die boom, mja lijkt me niet, zou te lame zijn.Die andere van die post met die man met muts zie ik ook niet
![]()
Edit:
de man met de muts:
Spoiler
Of draai je hoofd 90 graden.
Had wel een 'streep' gezien bij die muur maar kon nou niet eruit opmaken dat het een muur was.
Gelieve met spoilers te werken zodat we anderen hun plezier in het zoeken niet afnemen. Die ene met moeder en kind aan tafel had ik meest moeite mee en was minst leuke bijna.