Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey,
Je naam zegt me in een vaag verleden idd nog iets :).
Stukje service van de zaak:
MrBlanca's thoughts
Je oude blog misschien is het inderdaad leuk als je die weer op gaat pakken.
Spoiler
enne gedraag je he
gr pcbeem ♠_cool:
Nice! Ze bestaan nog, mn oude topics, posts en blog
Ik kan me nog herinderen dat mn topic " Onzin spammen " 4 keer is weggehaald haha terwijl " Bestaat God " meer onzin bevatte hahaha!
Tof je weer te zien PCBEEM, ik zal soon weer bijschrijven of een V2 van mn blog maken, jullie wat up to date houden, ik zag net dat ik al best wat interesse wekkende stukken had geschreven in mn blog, ben nu een paar jaar verder, ik kan weer een eind wegschrijven zodat jullie weer wat anders te lezen hebben haha
Eenigste wat ik aan poker heb gedaan de laatste tijd, ik heb Final Fantasy 13-2 simpel gespeeld en daar zit hold em poker in, begint met 1000, ik wou 1.000.000, sta nu op 3.000.000 maar heb daar toch wat meer geduld door gekregen met poker, hopelijk hier ook uit te oefenen op SnG's
Tussentijds heb ik ook nog wat met aandelen gedaan, dat is wat chaotisher, maar ben wel van plan gewoon minimaar een paar schermen open te zetten met poker, niet 12 vensters met tabbellen statestieken en cijfertjes met de tijden, daar word je uiteindelijk niet echt goed van (verdient wel goed tho
)
Anywho, ill update my stuff soon, leuk jullie weer te zien op PS!!