Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

MrBlanca

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
318 Weergaven

Even gevallen maar terug opgestaan, sta nu op 0 en verwacht niet te gaan rennen maar stap voor stap, ipv, van 1 naar 100, naar de 100 te gaan, 1,2,3 enz. ;)

Log net weer in, ben benieuwd of zeezout er nog is en de rest, kga eens zoeken naar mijn oude blogs als die er nog zijn haha

@ZeeZout, lees je mail! haha

gr

Mr

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
NietzscheF

Hahaha de kleine freak is terug:p Heb je veel van je problemen kunnen overwinnen en kun je nu weer lekker een kaartje draaien.

Hope you will!

Gl, Mate

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Veel overwinnen was niet zo moeilijk met zo veel op je pad ;) Heeft bijna 3 jaar tussen gezeten dat ik hier weer opnieuw inlog, in die tijd idd veel gebeurd!

Nog niet probleemloos, maar wie wel ;) Verwacht wel dat ik nu wat beter kan grinden en vaker itm kan komen als vroeger met mijn impulsieve (niet nuchtere) poker (Donk) nachten haha

Leuk te zien dat er nog bekenden zijn!

Gr

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey,

Je naam zegt me in een vaag verleden idd nog iets :).

Stukje service van de zaak:

MrBlanca's thoughts

Je oude blog misschien is het inderdaad leuk als je die weer op gaat pakken.

Spoiler

enne gedraag je he

gr pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey,

Je naam zegt me in een vaag verleden idd nog iets :).

Stukje service van de zaak:

MrBlanca's thoughts

Je oude blog misschien is het inderdaad leuk als je die weer op gaat pakken.

Spoiler

enne gedraag je he

gr pcbeem _cool:

Nice! Ze bestaan nog, mn oude topics, posts en blog :D Ik kan me nog herinderen dat mn topic " Onzin spammen " 4 keer is weggehaald haha terwijl " Bestaat God " meer onzin bevatte hahaha!

Tof je weer te zien PCBEEM, ik zal soon weer bijschrijven of een V2 van mn blog maken, jullie wat up to date houden, ik zag net dat ik al best wat interesse wekkende stukken had geschreven in mn blog, ben nu een paar jaar verder, ik kan weer een eind wegschrijven zodat jullie weer wat anders te lezen hebben haha ;)

Eenigste wat ik aan poker heb gedaan de laatste tijd, ik heb Final Fantasy 13-2 simpel gespeeld en daar zit hold em poker in, begint met 1000, ik wou 1.000.000, sta nu op 3.000.000 maar heb daar toch wat meer geduld door gekregen met poker, hopelijk hier ook uit te oefenen op SnG's

Tussentijds heb ik ook nog wat met aandelen gedaan, dat is wat chaotisher, maar ben wel van plan gewoon minimaar een paar schermen open te zetten met poker, niet 12 vensters met tabbellen statestieken en cijfertjes met de tijden, daar word je uiteindelijk niet echt goed van (verdient wel goed tho :P )

Anywho, ill update my stuff soon, leuk jullie weer te zien op PS!!

Beantwoorden
Citeren