Heey remmetje!
Welke generatie ben jij? Ik kom van de generatie die alleen maar uitgaat, zuipt, drugs gebruikt, de autoriteiten haat etc. (alhoewel ik niet graag uitga, behalve bioscoop, niet drink rook of drugs gebruik en geen problemen met politie heb) oftewel ik ben 19 jaar
Ik weet niet waar de echte liedjes vandaan komen, maar wat ik wel weet is dat de meeste liedjes van nu echt dikke rip-offs zijn van vroeger, maar wel met een deuntje eronder.
Ik luister liever naar de versie waar echte instrumenten worden gebruikt en waar het nog gaat om zangkwaliteit ipv edit-your-voice 2008 software voor vista
Anyway, ik wist dat wonderful world van hem was en dat over the rainbow ook door vele is gecovered (zo ook door celtic woman de groep die ik echt goed vind) maar van deze wist ik het niet, want dat is nog voor mijn tijd.
Wat volgens mij wel origineel is en verbeter me als ik er naast zit is dat Iz de enige is geweest die deze twee toppers heeft gemixed in 1 song tesamen met het mooie geluid van een Ukalele.