Bet, Betje, Beth
Bink(ie), Jack, Ace
Flauw he...
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik mis nog wel een beetje de stoere jongensnamen trouwens...
Jokertje, Sterretje
Oorspronkelijk gepost door shevas7
Ik mis nog wel een beetje de stoere jongensnamen trouwens...Jokertje, Sterretje
lol
misschien best even erbij vermelden in welke categorie je de namen zoekt. Ouderwets, christelijk, modern, etc.?
Oorspronkelijk gepost door noisecore
misschien best even erbij vermelden in welke categorie je de namen zoekt. Ouderwets, christelijk, modern, etc.?
Hoewel Hollands wel onze vookeur heeft, staan we open voor andere suggesties.Zo vind ik åsa ook wel leuk (Zweeds), maar dat is in Nederland wat lastig
Hollands in de zin van Nederlands trouwens...
Dit overigens vooral omdat de andere kids ook Hollandse namen hebben, Verder zit er niets achter.
Er zitten hier echt namen tussen waarvan ik niet zeker weet of ze aan het trollen zijn of niet...
Denk deze: Petroeska (gewoon de familiaire versie van het Russische Pjotr, en dus voor een man!), Taco, Goku, Bink, Butch,...
Dat doe je je kind toch niet aan :P?
Kies gewoon de prachtige naam Louis (met of zonder XIV).
Gefeliciteerd!
Jongen: Thomas, Bjorn, Sander
Meisje Sara , Ellen , Katleen
Voor wanneer is het?
Btw: mijn 2de komt in April. (en haar naam staat hier niet tussen:-)
Sorry dat ik even niet reageerde, maar kwas ff finaletafeltje spelen
Zal eind juni/begin juli worden ws.
Over het algemeen zijn we minder weg van Engelse namen, al zullen er echt wel uitzonderingen zijn.
Gefeliciteerd krisaci ! ♠_thumbsup:
als het er zes mogen zijn dan nog:
Abel of Timo voor een jongen.
En Bente voor een meisje (maar kan ook voor een jongen).
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Er zitten hier echt namen tussen waarvan ik niet zeker weet of ze aan het trollen zijn of niet...
Denk deze: Petroeska (gewoon de familiaire versie van het Russische Pjotr, en dus voor een man!), Taco, Goku, Bink, Butch,...
Dat doe je je kind toch niet aan :P?Kies gewoon de prachtige naam Louis (met of zonder XIV).
Volgens mij ben jij psychisch vriend