Ga naar het forum
new kids: nitro

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] new kids: nitro

24 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,738 Weergaven
Varune

Ik zit nu bij m'n nieuwe studie bij zo'n 80%> die fries zijn. Wat opzich nog wel oke is omdat 't wel leuke mensen zijn etc, maar als ze fries gaan praten versta ik er geen ene moer van. ;(
Dat was vorig jaar nog wel anders toen ik bij behoorlijk wat tukkers zat met hun Coooolaaaa.

En stappen in groningen +1.

Angstzweet

wanneer gaan we es ff een meeting organiseren in grunn?

Jullie ook altijd met je rare gehuchten.

Moet iedereen uit de bewoonde wereld helemaal in de file gaan zitten omdat jij niet ff op je tractor naar A'dam kan rijden?

Of je organiseert het zelf. Ook echt vier van die boeren die met een sixpack op komen dagen "Ja...toch maar uitgien na adam en geile stadse wieven neukuh? Want iederien hier hieft veulgens mie al in het hooi lopen flikflooien met die boerinne in Grunn."

Wabbo

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
blablabla

Best grappig hoe slecht jouw posts tegenwoordig zijn, inhoudelijk gezien :P Ook echt geweldige bashes ;D

Maar eh, ik moet inderdaad wel toegeven dat er in Friesland weinig te beleven valt. Vind alleen wel dat er wel veel cultuur is, vergeleken met andere provincies. Maar voor de jeugd is er echt geen fuck te beleven verder.

En ik ben trouwens wel voor een comunity-event in Groningen ;D Altijd maar die gekke plaatsen in het zuiden, waar ik heulemaal met m'n trekker en sixpack bier heen moet rijden. En dan nog uitgaan op klompen, echt terrible :(

FML