Oorspronkelijk gepost door noisecore
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
IPhone obv..
iphone is rommel 300€ betalen voor een appeltje op de achterkant en een appstore die enkel voor apple werkt, het android netwerk is veel uitgebreider
Gelukkig zijn er toch nog andere mensen die mijn mening op dit gebied delen. Heb net een week op ne macbook van ne maat gewerkt en het is wel fancy and all that maar ik zou er zelf ook nooit zoveel geld aanhangen als ik een ander toestel kan krijgen met dezelfde opties voor veel minder geld.
Als het tussen die 2 toestellen gaat is het trouwens wel HTC > Acer denk ik. Acer heeft wel degelijke laptops maar op gebied van phones zegt mij dat weinig. Ken wel een paar mensen die een HTC (gehad) hebben en die er tevreden van zijn/waren.
Als je nog aan het rondkijken bent kan je misschien ook Samsung eens bekijken. Hun Galaxy modellen draaien ook op andriod. Ken toch een paar mensen met Galaxy's die er best tevreden over zijn. Enige probleem is dat die blijkbaar toch best een stukje boven je budget blijkt te liggen. Zelf heb ik een Samsung Star II, ook tevreden van maar hangt er dus vanaf wat je precies allemaal wil. Het lijkt erop dat je iets tussenin zoekt.