Ga naar het forum
optische illusie

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] optische illusie

35 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
1,508 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
als hij rechtsom draait:

concentreer je op de schaduw onder het poppetje dan zal je zien dat ie linksom gaat wanneer je dat doet..

Ik zal vanavond 10 bier pakken en kijken hoe ze dan draait.... :f_biggrin:

Tot die tijd draait ze bij mij naar rechts :D

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
hoofd op de linkerschouder leggem

jaja.

ik weet al waar dit topic op uit gaat draaien.

straks moet ik op mijn kop gaan staan. met mij tong richting mijn rechteroor en weet ik veel wat voor dingen nog meer.

daar pas ik voor ;)

TikkesBE

Eerste instantie rechtsom maar ik kan ze gemakkelijk langs beide kanten laten draaien :]

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door TikkesBE
Eerste instantie rechtsom maar ik kan ze gemakkelijk langs beide kanten laten draaien :]

ik weet waar het aan ligt.
het is een vrouw.

vrouwen zijn voor de ene persoon makkelijker te manipuleren dan voor andere personen :D

Ze draait bij mij rechtsom, en ik moet veel moeite doen om haar linksom te laten draaien. Naar de schaduw kijken helpt daar wel bij. Maar als je even goed let op die schaduw, dan kun je alleen maar concluderen dat ze in werkelijkheid rechtsom draait, anders is de schaduw niet reëel. :rolleyes:

Linksom? Rechtsom? Ik zie gewoon elke 0.85 seconden een nippleflash! :f_biggrin:

Nee, rechtsom is alles wat ik er van kan maken :P

bitterbarno

Yoghi ziet ze waarschijnlijk achterwaartse salto's doen, aan die jongen z'n BR is wel te zien dat hij misschien wel meer dan 2 hersenhelften heeft :f_ugly:?

Arno

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door TikkesBE

ik weet waar het aan ligt.
het is een vrouw.

vrouwen zijn voor de ene persoon makkelijker te manipuleren dan voor andere personen :D

Ik BEN een vrouw en kan ze toch alleen maar rechts zien draaien...

Ik kan gemakkelijk overschakelen in beidde richtingen.

Ik kijk dan naar de voet en probeer me voor te stellen dat hij in de andere richting draait.

En vanaf dat ik hem in de andere richting zie draaien geraak ik niet terug :D

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Mezmy
Ik kan gemakkelijk overschakelen in beidde richtingen.

Ik kijk dan naar de voet en probeer me voor te stellen dat hij in de andere richting draait.

En vanaf dat ik hem in de andere richting zie draaien geraak ik niet terug :D

Lol, zo hard concentreren op de draairichting dat je de borsten niet ziet? Mss is dat wel de truc. :D

hah! rechtsom baby

DukeFreedom

@caroline: Dan zou jij er toch niet zo'n problemen mee moeten hebben? Tenzij je ons iets te bekennen hebt natuurlijk... :P

Probeer meer te knipperen met je ogen (en wat langer dichthouden dan dat je normaal zou doen) en let dan in het midden op haar benen. Lukt mij dan om haar heen en weer te laten draaien waarbij ze continu naar voren kijkt.

Het begon bij mij trouwens wel linksom in eerste instantie.

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
@caroline: Dan zou jij er toch niet zo'n problemen mee moeten hebben? Tenzij je ons iets te bekennen hebt natuurlijk... :P

Het is ni omdat ik niet verliefd wordt op vrouwen dat het me niet opvalt dat ze borsten heeft. En dat ik niet naar haar borsten kan/mag kijken. (Mss om te vergelijken ofzo... :P)

Maarten84

Deze vind ik persoonlijk zeer goed en neen er gaat geen creepy kerelke komen...