Ga naar het forum
Pinpas geblokeerd!!...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pinpas geblokeerd!!! / bodensee :)

29 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,629 Weergaven

LOL daar heb ik gewoond!
in au! weet mijn adres niet meer,was volgens mij gewoon de auerstrasse ofzo maar nou wil ik toch ff de naam van je broer weten!?
hij kent dan vast wel die bakker, die heete "Bim Max"
lachuh!
en dan is ie ook vast wel eens in stgallen geweest, daar was ik ook best wel lang aan t werk, oa als bedrijfsleider in US- MEX, de eigenaren van partycentrum firehouse in weinfelden, moet ie ook kennen ^^

Supermoderator
Zeezout

:D :D:D

Ik geef liever geen namen op het forum. Stallin is watching you..... ;)

Hij heeft daar nu een eigen bedrijf en werkte jaren voor een bedrijf voor meetapparatuur.

Echt prachtige omgeving daar joh, tijd voor vakantie volgens mij :D

Marple08

Paar jaar aan de Duitse kant van het Bodenmeer gewoond. Echt verschrikkelijk daar, of er is mist, of je hebt gasten :D

Yoghi

Ik ben eens aan de Oostenrijkse kant geweest, best wel leuk daar.

Marple08

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik ben eens aan de Oostenrijkse kant geweest, best wel leuk daar.

Echt lastig om aan de Oostenrijkse kant te komen, als je niet snel genoeg remt schiet je zo Zwitserland (of Duitsland) in :P

lol idd het is een pot nat daar rond de bodensee:P
pls peepz voeg me toe als vriend ofzo, en maak me blij ^^
grappig dat er meerdere mensen komen en gaan daar van dit voor mij nieuwe forum.
zeezout: pm me anders die naam ik ben zo benieuwd, ik weet bijna zeker dat ik hem ken, ik had een vrij grote bekenden kring daar, iedereen kende me als "der vliegender hollander" dirkspan1000=nick, dirk span is mijn naam (kom maar op stalin)
grappig hoe men van bankwangedrag op zwitserland komt :
toeval? ;p

ps lol @ renamed thread ^^

Supermoderator
Zeezout

:D

Ik snap dat je het graag wilt weten, maar ik ben altijd erg voorzichtig met persoonlijke info. Zeker nu ik steeds van leer trek tegen pokerpolitiek Nederland :P

Maar hij heeft een Engelse vrouw, dus misschien zegt je dat wat. Overigens heeft hij niets met poker.

Overigens ben ik daar alleen met mooi weer geweest, nog nooit regen meegemaakt. Ben trouwens ook al een keer of vier in Lindau wezen kamperen, aan het water. Schitterend!

Heb zelfs nog met mijn flightsimulator boven die streek gevlogen om het nog eens terug te zien :P

Maar ja, ik spoor niet.

haha, ja lindau is echt een mooi eilandje, ok ik begrijp dat je voorzichtig bent: np
heeft je broer een dikke snor en een bril, en houdt ie van een biertje, dan heb ik misschien de goeie voor me..

Supermoderator
Zeezout

Zal denk ik een ander zijn dan.

Hij drinkt wel eens een biertje, maar heeft volgens mij nooit alleen een snor gehad.

Kheb hem nu al wel een aantal maanden niet gezien trouwens, dus wie weet :D :D:D