Je cd/dvd-rom speler/brander is zeker normaal e: of hoger ? C: + D: Zijn gewoon je partities. D: is waarschijnlijk je backup partitie om via een herstel cd C: weer te herstellen
Je kan het beste naar hardware apparaten gaan en kijken of je drive daar nog tussen staat, START->uitvoeren type in: devmgmt.msc
Je drive moet dan onder DVD-/cd-rom-stations staan
Als je een drive vind kun je op tablad Volumes op invullen klikken en dan zie je een stations nummer E: of F: verschijnen en gegevens over het schijfje zoals volumenaam. Tenminste dit alles onder Windows XP, maar verschilt denk ik niet al te veel in Vista!
Ohja de stationsletter van je drive moet je ook nog kunnen veranderen via computerbeheer bij Adminstratieve tools/systeembeheer zit dat en dan opslag verwisselbare opslag / bibliotheken of schijfbeheer.
En anders moet je eens naar het bios kijken of in het bios van je pc gaan, kun je even opzoeken op de website van Acer als je niet weet hoe je in het bios kunt komen. Als daar je drive ook niet tussen staat. Dan kun je alleen nog maar de kast open maken en kijken of de kabels nog wel goed vast zitten, stroom kabel enzo. Anders is je drive misschien kapot, het makkelijkste is gewoon een externe drive via usb of firewire/scsi.
Ohw ik had nog niet gelezen dat je een laptop hebt, dus kast open maken gaat een beetje moeilijk! hehe
Dat valt niet aan te raden. Dat heb ik ook es meer als 100 keer gedaan ofzo, die laptop ligt nu nog steeds uit elkaar
Misschien is D: toch je drive of je drive leest alleen een bepaald type writeable DVD schijfjes of -R of +R of -RW of +RW of een combinatie van deze 4 standaarden ofzo.