Ga naar het forum
PS3 of XBOX360 (of ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PS3 of XBOX360 (of wat anders)

41 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
2,614 Weergaven
Baas1908
Poker Player

Soweiso een PS3 aanschaffen, maar wel wachten op de PS3 slim versie :)

iamthedanger Topicstarter
iamthedanger
BlackMember

fuck dat slim die slim versie (dont care about backwards compatability, 80gig is enough for me en nu is het goedkoper, en care aan uiterlijk :D ), heb nu 380 betaald voor een PS3 + MGS4+ SF4 + extra controller, dat ding heerst echt gruwlijk hard -> mediacenter! kan nu mooi mn hele verzameling aan divx series/films gewoon op mn TV afspelen (denk ik, ben ik nu aa het configureren) en dat zijn me toch een shitload aan vids :D

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
dat ding heerst echt gruwlijk hard -> mediacenter! kan nu mooi mn hele verzameling aan divx series/films gewoon op mn TV afspelen (denk ik, ben ik nu aa het configureren) en dat zijn me toch een shitload aan vids :D

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Dat zou een Xbox360 ook hebben hoor ;)

Maar, gefeliciteerd met je aankoop. Veel plezier er mee! :D Laat ons zo nu en dan eens weten hoe het er mee is :P Haha. :D

Baas1908
Poker Player

Je krijgt nu in elk geval geen red ring of death :D

* Heb je ook een nieuwe dikke tv ? Anders zijn je graphics nog niks waard...

PS3 zou k zeggen... heb em zelf ook staan en nog geen seconde spijt gehad...en nu wordt hij ook nog 100€ goedkoper, dus no doubt about it :)

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
heb nu 380 betaald voor een PS3 + MGS4+ SF4 + extra controller

Dat komt uiteindelijk even duur uit dan een slim versie dus op zich geen miskoop :P

+ de originele PS3 ziet er zoieso vetter uit dan de slim versie die volgende week uit komt

PS3 is tevens 1 van de goedkoopste blu-ray spelers op de markt, zonder dan nog het spelgedeelte mee te tellen.

Baas1908
Poker Player

Ik wacht wel op windows 7 en koop een dikke vette pc :D

2Ripped4U
PokerStrategist

Ik was vroeger ook PS fan.

Xbox heb ik nu al sinds de release en zeer tevreden.

Beter interface, meer downloads, beter live community, beter controller en naar mijn smaak betere games.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 2Ripped4U
Ik was vroeger ook PS fan.

Xbox heb ik nu al sinds de release en zeer tevreden.

Beter interface, meer downloads, beter live community, beter controller en naar mijn smaak betere games.

Ook de controller is smaak want ik vind de Playstation controller echt ideaal in de hand liggen, iets wat van de Xbox controllers niet kan gezegd worden. Maar goed, iedereen heeft andere handen? :)

Baas1908
Poker Player

Doe mij ook maar de Playstation controller.

1-2 :tongue:

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
Ik weet wel wat je niet moet kopen dat is de WI!

Waarom niet dan? Zitten toch best leuke spellen op of ben ik nou de enige gek hier met een Wii? :D

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door almighty1984

Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
Ik weet wel wat je niet moet kopen dat is de WI!

Waarom niet dan? Zitten toch best leuke spellen op of ben ik nou de enige gek hier met een Wii? :D

Wij hebben hem hier ook staan! Al spelen ik er niet meer op :D

Even my 2 cents geven op wat er nog bijgekomen is:

1.) Wii sowieso niet
Ben ik het mee eens. Ik vind de Wii over het algemeen erg kinderachtig. Leuk voor de bewegings-spelletjes, maar verder is het niet echt wat voor een echte gamer. Die wil gewoon een PS3 of Xbox360 met degelijke graphics en games. Wii sucks, tbh.

2.) Controllers
Ik vind zelf de Xbox360 controller fijner dan de PS3 controller (2:2 dus? :P). Waarom? Omdat de PS3 controller te klein is. En dan heb ik nog niet eens grote handen, eerder kleine. En toch glijdt die van de PS3 zo uit m'n handen. Geef mij maar de Xbox360 controller, die kun je degelijk vasthouden. Dus absoluut Xbox360 controller.

En zoals sommigen van jullie misschien al gelezen hebben in m'n blog: Mijn Xbox360 is nu officieel overleden. Was al omgebouwd, want spellen zijn veel te duur naar mijn idee, en nu moest ik weer een nieuwe firmware er op laten zetten, en helaas ging dat fout. De DVD-speler zit vast en m'n xbox is onbruikbaar. Ga misschien eentje van een kennis overnemen met mijn HD er in, voor een zacht prijsje. En anders stap ik over op de PS3.

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Even my 2 cents geven op wat er nog bijgekomen is:

1.) Wii sowieso niet
Ben ik het mee eens. Ik vind de Wii over het algemeen erg kinderachtig. Leuk voor de bewegings-spelletjes, maar verder is het niet echt wat voor een echte gamer. Die wil gewoon een PS3 of Xbox360 met degelijke graphics en games. Wii sucks, tbh.

Als je echt wil gamen sluit ik me hier uiteraard bij aan, dan moet je niet bij de wii zijn.
Dat de wii kinderachtig is ben ik het overigens niet mee eens, zit een groot verschil tussen gewoon een leuk spel spelen en plezier hebben of een kinderachtig spel spelen ^^

elrio
PokerStrategist

Oh man! Ik krijg zin om een PS3 te kopen :D

Baas1908
Poker Player

Ik game zelf toch het beste op een pc.

FPS met keyboard en muis heerlijk en strategy games zijn perfect met de pc.

Dat is niet te evenaren door ene console.

elrio
PokerStrategist

PS3 aangekocht! :D
Nieuwste kleiner versie met 120 GB zeker?! :D
Whoehoe

Oorspronkelijk gepost door Baas1908
FPS met keyboard en muis heerlijk en strategy games zijn perfect met de pc.

Dat is niet te evenaren door ene console.

Daar kan ik me wel in vinden ja. Alhoewel ik inmiddels wel gewend ben aan shoorters als COD op de Xbox360, met een controller, blijft het op de PC toch wat sneller, wat preciezer, wat gemakkelijker. Maargoed, de tegenstand heeft hetzelfde voor-/nadeel (afhankelijk van hoe je er naar kijkt) dus het komt op hetzelfde neer :P.

En strategy games. Tja, ook daar moet ik je gelijk in geven.

Controller is lekker voor race games, actie games, adventure games, sport games, etc. Maar voor shooters en strategy is de PC weer keuze nr 1.

Maar waar hebben we het nog over? Ik game toch niet meer zoveel, veel te druk met andere stuff. Zelfs m'n poker lijdt er onder ;) Haha.

Oorspronkelijk gepost door elrio
PS3 aangekocht! :D
Nieuwste kleiner versie met 120 GB zeker?! :D
Whoehoe

Netjes, je hebt het 2 dagen volgehouden met een "I want it, I want it!" gevoel, en nu heb je er een? Gefeliciteerd met je aankoop. Now go enjoy it ;).

Had ook een leuke beloning kunnen zijn voor als je je $2010 challenge zou halen, al had je dan nog wel even een half jaar moeten wachten... ;)