Ga naar het forum
SGP klaagt over rec...

Meldingen
Alles wissen

SGP klaagt over reclame Second Love

117 Berichten
34 Gebruikers
0 Reacties
9,955 Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, ik like mijn visie op wat de mens is toch iets meer ;)

Zo vreselijk deprimerend om niets anders te zijn dan een stofje in de wind. Zou het niet de moeite van leven waard vinden, eerlijk gezegd...

Gelukkig ben ik zo dom om te geloven in méér dan een beest zijn :D

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Hoewel ik niet denk dat mijn relatie kapot gaat gaan door een reclame spotje, vind ik het ook maar niets. De reden dat we monogaam zijn heeft idd gwn te maken met onze morele opvattingen. En als je het dus 'een normale' zaak gaat maken om vreemd te gaan door het 'taboe' errond weg te nemen met zulke acties, zullen de mannen die sowieso al geneigd waren eens naast de pot te pissen het mss wel eerder gaan doen.

Ik heb het spotje trouwens niet gehoord. Iemand linkje?

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Pff, ik snap niet dat de mensen in het volk reclame nog laten gebeuren. Ik zou wel eens een actie zien daartegen.

Dit vind ik wel een mooie. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

voor is van mijn leven eens met de sgp. Waarom oproepen/aanzetten tot iets wat hele gezinnen verscheurt. Wat denk je wat het met een kind doet als papa of mama vreemd gaat ipv dat papa en mama als 2 volwassen mensen samen tot een oplossing komen. Ik krijg het idee dat tegenwoordig mensen veel eerder ergens een punt achter zetten ipv kijken naar een oplossing.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Hoewel ik niet denk dat mijn relatie kapot gaat gaan door een reclame spotje, vind ik het ook maar niets. De reden dat we monogaam zijn heeft idd gwn te maken met onze morele opvattingen. En als je het dus 'een normale' zaak gaat maken om vreemd te gaan door het 'taboe' errond weg te nemen met zulke acties, zullen de mannen die sowieso al geneigd waren eens naast de pot te pissen het mss wel eerder gaan doen.

Ik heb het spotje trouwens niet gehoord. Iemand linkje?

icwudt

Beantwoorden
Citeren

Er zijn wel belangrijkere dingen waar de SGP zich momenteel mee bezig kan houden.
Zoals het stoppen van +EV comics.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

@ Caroline:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door robinripper

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Waarom heb je daar wel problemen mee dan? Als er mensen zijn die daar voor willen betalen is dat dan toch ook ok?

Ik vind dat aanzienlijk erger misbruik dan second love:) Want daar worden mensen bewust opgelicht. Mensen moeten zelf weten dat ze er geld aan uitgeven en dat zal je ook niet kunnen tegenhouden.

Maar het is gewoon 100% oplichterij en daarom ben ik daar veel meer op tegen dan op die secondlove reclame.

Hetzelfde als ik nu een bedrijf zou beginnen waar ik als je 100 euro aan me geeft ik je garandeer dat je in de hemel komt. Dan zijn er vast wel mensen die daar intrappen. Maar dat is ook gewoon volledige oplichterij waar ik dus tegen ben.

I see what you did there :coolface:

OT: Als je hier tegen bent vanwege het schenden van morele waarden oid, kan je ook geen tv meer kijken (behalve misschien de EO/Vara/etc programma's die nergens over gaan). Tegenwoordig is alles immoreel, ik zag laatst een reclame voor seksspeeltjes, met een halfnaakte vrouw en de tekst "more toys, more joy" op de zijkant van een bus... Dat lijkt me nog een stukje erger dan deze reclame...

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Eens met HageNL dat dit trouwens maar een voorbeeld is van wat je tegenwoordig overal tegenkomt. Alles moet kunnen, ieder mens mag toch zelf bepalen, als er een markt voor is, enz. Vraag is of dit echt zo prettig is uiteindelijk om in te leven.Bovendien veranderen al deze invloeden de kijk van mensen op de realiteit.De maatschappij wordt dus anders daardoor imo.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door ssacr
@ Caroline:

Nice klaverenjassen online. :D

Nee, gaat er wel over. Is letterlijk proberen de mensen wijs te maken: Er is niets mis met flirten als je samen bent met iemand anders. Kan ook het gevoel geven aan de getrouwde mannen dat ze mss iets missen.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Ik snap de link niet tussen vreemd gaan en sextoys gebruiken? Tenzij je het combineerd. :D

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Ik vind het kwalijker dat er mensen zijn die andere mensen willen manipuleren voor hun geld. Reclame versterkt de consumptieverslaving, door reclame is kwaliteit minder van belang, wat nu duidelijker merkbaar is dan ooit. Onze hersenen worden beinvloed, onbewust of bewust worden je gedachten anders.

Waarom zouden wij ons uberhaupt blootstellen aan dergelijke manipulatietechnieken? Dit soort dingen beinvloeden je zonder dat je het wilt en evt doorhebt.

Kinderen kijken elke dag hersendood naar de tv, alles absorberend.

Als je even goed zelf nadenkt over het hele reclame principe, is het dom en inefficient als een progressieve maatschappij.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Ik vind het kwalijker dat er mensen zijn die andere mensen willen manipuleren voor hun geld. Reclame versterkt de consumptieverslaving, door reclame is kwaliteit minder van belang, wat nu duidelijker merkbaar is dan ooit. Onze hersenen worden beinvloed, onbewust of bewust worden je gedachten anders.

Waarom zouden wij ons uberhaupt blootstellen aan dergelijke manipulatietechnieken? Dit soort dingen beinvloeden je zonder dat je het wilt en evt doorhebt.

Als je even goed zelf nadenkt over het hele reclame principe, is het dom en inefficient als een progressieve maatschappij.

Lol. Denk eerst zelf eens goed na, ipv gwn tegen alles tegen te zijn.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Mensen manipuleren altijd en met alles de ander met geld toch?

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Lol. Denk eerst zelf eens goed na, ipv gwn tegen alles tegen te zijn.

Bananen zijn lekkerder gepeld als ongepeld! Bedankt voor je contributie! :)

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Jij niet bedankt. Je roept allemaal random uit de lucht gegrepen stuff.
Veel erger dan reclame op TV is een of andere communist die steeds denkt dat hij iedereen moet overtuigen met zen domme wereldvisies.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door robinripper

Hetzelfde als ik nu een bedrijf zou beginnen waar ik als je 100 euro aan me geeft ik je garandeer dat je in de hemel komt. Dan zijn er vast wel mensen die daar intrappen. Maar dat is ook gewoon volledige oplichterij waar ik dus tegen ben.

bestaat god/de hemel dan? maybe kunnen we daar een topic over beginnen...

tbh care ik echt niet wat voor rommel er op TV komt, iedereen weet dat TV vrij weinig value-adding is en vooral "entertainment" is, vooral op de commerciele zenders. kan iedereen sowieso aanraden om uitzendinggemist/rtlgemist te gebruiken gezien je dan 10min aan rommelreclame wegknipt

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Bedankt Caroline, voor je inhoudelijke posts met sierlijke informatie!

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

tv kost geen drol per maand, hoe moeten die omroepen aan geld komen zonder reclames om hun programmas te maken?

en alles wat die reclame zegt is kijken mag, aanraken niet. dat staat in museums ook...

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Rogier
tv kost geen drol per maand, hoe moeten die omroepen aan geld komen zonder reclames om hun programmas te maken?

Vind je dat iedereen zomaar geld moet krijgen voor alles????!!!!!!

Geld is het slijk der aarde. Weg ermee!!!

Hersenspoeling!! Manipulatie!!! Consumptieverslaving!!!!!!

Beantwoorden
Citeren