Ga naar het forum
Shark774/pokerbrat2...

Meldingen
Alles wissen

Shark774/pokerbrat2k SCAMMER

54 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
3,563 Weergaven
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Jammer voor OP, maar ik vraag me af hoeveel mensen er nog gescammed moeten worden vooraleer mensen stoppen met zomaar geld te sturen naar onbekenden op het internet. :(

Als je geld wil swappen, vraag je het gwn aan een vriendje op skype of maak MB/NT aan.
Als je wilt staken, backen, w/e zoek iemand die je 'kent' en vertrouwt of iig een gerespecteerd poster. Het is het risico echt niet waard. Als iemand dat leest en van slechte wil is dat echt een easy manier om geld te verdienen. Iedereen deelt het hier echt wel easy uit. :(

Ik hoop dat het allemaal nog wel goed komt en dat iig anderen hier een les uit kunnen trekken. :)

So true!!

Beantwoorden
Citeren
JinEX
PokerStrategist

hopelijk krijg je het terug man

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Gewoon RL naam op Google zetten met ''thief'' ''scammer''' als keywords, daar gaat futureEV als hij solliciteert en werkgever googled hem :)

Of zijn ouders opbellen

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gerv

Of zijn ouders opbellen

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
Nuk3F4rt
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door olram6
Erg zuur man... Maar hoe kan je dit nou verkomen in de toekomst?

Geen geld sturen naar vreemden obv? :coolface:

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Gewoon RL naam op Google zetten met ''thief'' ''scammer''' als keywords, daar gaat futureEV als hij solliciteert en werkgever googled hem :)

Of zijn ouders opbellen

Hoe kom je achter zijn RL naam dan?

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Autch, heb even beetje gelezen op andere site.
En ben zelfs de stars name Fail-O-Matic tegengekomen.
En die was ik hier ook al eens tegengekomen.

link

En deze flippo noemt ook nog eens Justin. :facepalm:
Deze naam ben ik ook vaak tegengekomen op andere site. ("was zijn roommate")

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

yoghi , is it you? :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

lol serieus, heb al ff niks vernomen inderdaad. heb al zijn gegevens. weet precies waar hij woont...

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

Justin, woon in Vlissingen en word 15 februari 19
[27-1-2012 16:08:12] PokerBrat2K

Mod edit:
Ja dit is verboden.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt

Het makkelijkste lijkt mij eerst even die nickname Googelen en dan had je kunnen zien dat er over deze nick al negatieve zaken te vinden was. Ik hoop van harte dat Stars je je geld terugstuurt. Stuur anders ook die link van Parttimepoker mee zodat ze kunnen zien dat hij meerdere mensen gescamt had.

Succes iig

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door mvd1978

Oorspronkelijk gepost door Nuk3F4rt

Het makkelijkste lijkt mij eerst even die nickname Googelen en dan had je kunnen zien dat er over deze nick al negatieve zaken te vinden was. Ik hoop van harte dat Stars je je geld terugstuurt. Stuur anders ook die link van Parttimepoker mee zodat ze kunnen zien dat hij meerdere mensen gescamt had.

Succes iig

Edit; lees net zijn adres, heb zelf nog in Vlissingen op kamers gezeten en ga over 2 weken naar een paar oude vrienden toe. Zal er proberen langs te rijden en kijken hoe groot/sterk hij ongeveer is :f_grin:

edit 2: Dit had een edit moeten zijn geen nieuwe post, excuses.

Beantwoorden
Citeren

@gamble: om nu al zijn gegevens online te gooien, vind ik een beetje...
Zou hem tenminste eerst even zelf opbellen.

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

Heb je die gegevens uberhaupt geverifieerd? Als het een scammer is zal hij heus niet zo dom zijn zijn echte adresgegevens te geven. Nu is er dus een grote kans dat jij hier het adres van iemand dat totaal random is en dus van iemand die er helemaal niks mee van doen heeft.
En als je al zeker weet dat het zijn juiste adres is, dan is dat imo iets om te delen met de direct betrokkenen en niet iets om zomaar online te pleuren. Graag zelf een beetje nadenken voordat je zoiets post ipv het gewoon posten en de verantwoordelijkheid bij de mods te leggen.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Heb je die gegevens uberhaupt geverifieerd? Als het een scammer is zal hij heus niet zo dom zijn zijn echte adresgegevens te geven. Nu is er dus een grote kans dat jij hier het adres van iemand dat totaal random is en dus van iemand die er helemaal niks mee van doen heeft.
En als je al zeker weet dat het zijn juiste adres is, dan is dat imo iets om te delen met de direct betrokkenen en niet iets om zomaar online te pleuren. Graag zelf een beetje nadenken voordat je zoiets post ipv het gewoon posten en de verantwoordelijkheid bij de mods te leggen.

Pfff, wie zijn kont verbrandt, ... .
Ma ge hebt gelijk, een scammer zijn gegevens doorgeven en op het net zetten zodat iedereen kan zien wie en wat voor een scammer hij is.

Zoiets doe je niet. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

serieus ik snap het gewoon niet, ik bedoel als er op straat iemand naar je toe komt die dollars wil omwisselen naar euro's dan loop je toch ook door :facepalm: :facepalm:

Dat hele swappen is gewoon vragen om problemen, tuurlijk kan het ook goed gaan maar weegt niet op tegen het risico als het mis gaat. Dan maar paar dagen langer op mijn geld wachten of extra commissie kosten maar zal nooit geld aan een internet bekende over maken.

Beantwoorden
Citeren
Markenator
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
serieus ik snap het gewoon niet, ik bedoel als er op straat iemand naar je toe komt die dollars wil omwisselen naar euro's dan loop je toch ook door :facepalm: :facepalm:

Dat hele swappen is gewoon vragen om problemen, tuurlijk kan het ook goed gaan maar weegt niet op tegen het risico als het mis gaat. Dan maar paar dagen langer op mijn geld wachten of extra commissie kosten maar zal nooit geld aan een internet bekende over maken.

+1

En maar klagen, zeuren en zielig doen als het jou overkomt. En dan ook nog Stars mailen of je je geld terug mag :facepalm: shiiiit.. Mensen zijn gewoon te dom om hier in te trappen. Vroeger nooit van jullie moeder geleerd om nooit met vreemde mensen te praten? Nou, waarom dan wel geld geven aan vreemde mensen? Gewoon eigen schuld! Zolang er nog steeds mensen zijn die met onbekende mensen geld proberen te swappen of een backdeal aanvragen, blijft scammen een feit.

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Markenator

Oorspronkelijk gepost door giraffe1977

+1

En maar klagen, zeuren en zielig doen als het jou overkomt. En dan ook nog Stars mailen of je je geld terug mag :facepalm: shiiiit.. Mensen zijn gewoon te dom om hier in te trappen. Vroeger nooit van jullie moeder geleerd om nooit met vreemde mensen te praten? Nou, waarom dan wel geld geven aan vreemde mensen? Gewoon eigen schuld! Zolang er nog steeds mensen zijn die met onbekende mensen geld proberen te swappen of een backdeal aanvragen, blijft scammen een feit.

amen

Beantwoorden
Citeren

+1

En maar klagen, zeuren en zielig doen als het jou overkomt. En dan ook nog Stars mailen of je je geld terug mag shiiiit.. Mensen zijn gewoon te dom om hier in te trappen. Vroeger nooit van jullie moeder geleerd om nooit met vreemde mensen te praten? Nou, waarom dan wel geld geven aan vreemde mensen? Gewoon eigen schuld! Zolang er nog steeds mensen zijn die met onbekende mensen geld proberen te swappen of een backdeal aanvragen, blijft scammen een feit.

Kan je wel zeggen, maar ik ken toevallig een zwerver die, als ik geld aan hem geef, het binnen een jaar vertienvoudigt! Haha! Incasseer ik volgend jaar ff tienduizend euro, wie is er dan dom ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En maar klagen, zeuren en zielig doen als het jou overkomt. En dan ook nog Stars mailen of je je geld terug mag

Ik klaag niet, ik zeur niet, ik doe niet zielig.

En natuurlijk mail ik Stars of ze de transfer ongedaan kunnen maken, waarom niet?!

Beantwoorden
Citeren