Ga naar het forum
Spadester leuk en l...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Spadester leuk en lekker verdienen.

23 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,737 Weergaven

Hoihoi allemaal, iemand van hier die ook spades speelt misschien?
Ik heb het spelletje sinds kort herontdekt door een mailtje van Spadester, kreeg er $4 om te beginnen en heb hier nu inmiddels $32,10 van gemaakt. Ben van plan dit uit te bouwen in de hoop het dalijk als een extra eventuele financiering voor het pokeren te kunnen gebruiken.

22 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De site bestaat nog niet zo lang volgens mij, zijn flink aan het ontwikkelen, maar voorlopig nog extra prettig aangezien het lijkt of er veel hun gratis $4 komen weggeven terwijl ze de regels niet eens snappen.

Ik heb geen idee wat het is, maar ik wil het wel leren.
Wat is het ongeveer en waar krijg je die $4?

En welke taktiek jij gebruikt om te winnen :D

OMG wat een geniaal spel.
Het komt vooral neer op kaarten tellen, dus een ondersteunend programma erbij zou wel handig zijn.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

http://www.spadester.com Kan je alles vinden, ook speluitleg, artikels enzv.
Mijn taktiek is eigenlijk hetzelfde als bij poker. Een goed BRM, ik ben erg klein begonnen en niet bij de eerste winsten meteen op grote tafels gestapt. Begon op kleinste tafel van $0.25 en af en toe een keertje $0.50. Toen ik van die 4--> $10 had gemaakt ben ik ook $0.75 gaan spelen en wisselde de 3 limieten af.... nog steeds ook veel $0.25.
Inmiddels speel ik met mijn +$30 ook heel soms op de $1, maar dat is voorlopig het matje.
Verder is het heel belangrijk dat je je tafel goed uit kiest. Hoe meer kleintjes aan tafel hoe beter! Let op je ziet hun geld niet, maar wel hun punten en dit is in enig ratio, dus mensen met net boven de 1000 punten zijn vaak die $4 loosers waar ik het eerder over had.
Het belangrijkste, die $4 gratis zie ik nu niet op de homepage staan, heb dus even support gemaild om te vragen of deze promotie er nog is. Wordt vervolgd.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door eruk
OMG wat een geniaal spel.
Het komt vooral neer op kaarten tellen, dus een ondersteunend programma erbij zou wel handig zijn.

Zeker weten, die heb ik ook nog niet gevonden, turven werkt ook hoor ;)

Als die $4 actie er niet meer is, dan ga ik het ook niet serieus spelen, zou wel jammer zijn

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja idd, dat snap ik. Ik laat het weten als ik wat van ze hoor.

misschien ben ik wel een n00b, maar wtf is spades?

Lijkt een beetje op hartenjagen.

Ik vind dit leuker dan poker :rolleyes:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als je in de toekomst toch van plan ben te gaan storten als die promo er niet meer is, moet je wel ff aan me denken he ;) Krijgen we allebij centjes voor als het goed is. :D

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All

Als je in de toekomst toch van plan ben te gaan storten als die promo er niet meer is, moet je wel ff aan me denken he ;) Krijgen we allebij centjes voor als het goed is. :D

Zal ik doen schat ;)

Ik zit nu bij ELRIO aan tafel per ongeluk :P

elrio
PokerStrategist

En ik begrijpt dat spelletje echt wel :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

waar, welke tafel?

elrio
PokerStrategist

Wayne's 101

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gevonden hahaha leuk succes

Dat was weer leuk

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zeker, hoop dat die $4 aktie er nog is, dan zal ik vast vaker bekende tegenkomen, ik was nog niet eerder op de playmoney tafels geweest.

Als die $4 actie er niet meer is, dan is het jouw schuld dat je dit ons nu pas vertelt X( :P