Ga naar het forum
Subtiel iemand aanp...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Subtiel iemand aanpakken

14 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
985 Weergaven

Ok, i need some idea's, mijne zijn een beetje te grof, denk zelf aan een industriele tigh rip om zn nek en dan goed aantrekken en doorlopen, merkt niemand iets van :P

Ben even belachelijk pissig op iemand, ben een rustig persoon en altijd lief en aardig, maar dat kan nu even niet meer,

t gaat om n computernerdje, maybe fuckin up his pc is wat subtieler?

(I know, raar topic, moet even me ei kweit :P )

13 reacties
Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door MrBlanca
t gaat om n computernerdje, maybe fuckin up his pc is wat subtieler?

This. Zijn Anime/Pron oid deleten werkt ook wel. Of zijn Lvl 80 WoW character - zorg wel dat je een videocamera bij je hebt want dit is een kaskraker

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Unreal 99 speelde ie, daar heeft hij gewoon skillz in en maakt films die tot aan fuckin finland bekeken worden , online respect leeft ie van geloof ik.

Zat meer aan hardware te denken :P HDD of Mobo iets leuks mee doen, kan ie nieuwe kopen, hdd iets aandoen zou msischien wel goed zijn, alle info weg :) ...

im still open for good idea's though :P

marcelhermus
Oldschool Grinder

gewoon negeren imo.

maar goed ik heb in principe schijt aan wat mensen vinden.

vind ik iemand niet lief dan doei.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

I know, agressie is bij mij ook vaak tijdelijk, ben er nu al weer overheen, maar heb er gewoon goed last van gehad....

Und, misschien beetje smerig, maar ill get him :) zonder dat ie t weet of dat ie denkt "Ey da was mrblanca" ....

Keertje ontvoeren met paar maten, zak over zn hoofd, in n bus sleepen en meenemen naar bos en begraven totaan zn nek, dagje laten afkoele, daarna uitlachen :) ?

Of hem wat te veel dope geven en in zn onderbroek n enkeltje spanje geven met de bus, buschauffeur tip geven und voila! weg zeikend mannetje...

Kom wel, ben niet meer boos :P

marcelhermus
Oldschool Grinder

zou zoiezo al die dingen niet doen.

met niet al te veel fantasie is daar makkelijk een strafbaar feit van te maken en dat lijkt me ook niet de bedoeling :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
zou zoiezo al die dingen niet doen.

met niet al te veel fantasie is daar makkelijk een strafbaar feit van te maken en dat lijkt me ook niet de bedoeling :D

:P Da is, gaat ook moeilijk, woont hier ook een agent thuis, beetje respectloos om dan criminele dingen te gaan doen .... hoef hem niet in zijn element mee te maken ...

Maargooeedddd,,, wel leuke ideetjes :D

Jammer dat er geen diskette stations meer bestaan, vroeger kon je daar nog leuke dingen mee, zwavel tussen de bewegende deeltjes doen und there was light! :D

rrwillem
Oldschool Grinder

Jeehz, ik begin met oud te voelen. Wat is er gebeurd met scheerschuim in iemand zijn schoenen doen en dat soort kleinigheden? Moeten er tegenwoordig echt dingen in vlammen opgaan? :P

Yoghi
BlackMember

Banaan in zijn uitlaat

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Banaan in zijn uitlaat

14year olds have cars these days? :O

marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Banaan in zijn uitlaat

14year olds have cars these days? :O

in yoghi`s wereld met unlimited cash wel.

Marple08
Oldschool Grinder

Je weet ook niet welke uitlaat Yoghi bedoeld :rolleyes:

Orodin
PokerStrategist

Hang een verborgen cameraatje in het bovenhoekje van z'n wc...

Doe de wc-bril omhoog en span heel strak van dat doorzichtige huishoudfolie over de pot heen. Doe de bril weer omlaag, druk op de opneem-knop en wacht af tot hij gaat zitten schijten.

Later kom je terug, verwijdert de camera, kijkt de beelden terug en plaatst ze op YouTube.

Succes verzekerd... :f_cool:

EDIT: Dit werkt vooral leuk als hij eigenlijk van plan was om 'effe snel' te gaan en er zijn computergame voor op pauze heeft gezet... Dat 'ie eigenlijk flink haast heeft zeg maar... :P

.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hang een verborgen cameraatje in het bovenhoekje van z'n wc...

Doe de wc-bril omhoog en span heel strak van dat doorzichtige huishoudfolie over de pot heen. Doe de bril weer omlaag, druk op de opneem-knop en wacht af tot hij gaat zitten schijten.

Later kom je terug, verwijdert de camera, kijkt de beelden terug en plaatst ze op YouTube.

Succes verzekerd... :f_cool:

EDIT: Dit werkt vooral leuk als hij eigenlijk van plan was om 'effe snel' te gaan en er zijn computergame voor op pauze heeft gezet... Dat 'ie eigenlijk flink haast heeft zeg maar... :P

.

Heeft probably gewoon n emmer naast zn pc :P hoeft ie niet weg uit zn hok