Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
"Het teddybeertje vindt dat je schrijfstijl ietsje dynamischer kan"?
Als je zo'n blog maakt in dit soort schrijfstijl, dan ben ik je eerste fan!
Ad.
"Het teddybeertje vindt dat je schrijfstijl ietsje dynamischer kan"?
Als je zo'n blog maakt in dit soort schrijfstijl, dan ben ik je eerste fan!
Ad.
allereerst je beschermengel is geen schrijftalent.
ik kan nog geen hoofdstuk uitlezen.
je boek ontbeert elke cohesie.
Je kunt geen geschiedkundig boek schrijven met daarbij meningen.
wat is inderdaad de bedoeling van je boek.
het lijkt erop dat je wat onderwerpen hebt gepakt en daarover bent gaan schrijven.
het boek mist dus opbouw.
en je zult nooit iets van serieus genomen worden door middel van je laatste stuk.
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
Wel funny dat dit komt van iemand die nog steeds niet weet hoe je een hoofdletter maakt op de computer.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
allereerst je beschermengel is geen schrijftalent.Wel funny dat dit komt van iemand die nog steeds niet weet hoe je een hoofdletter maakt op de computer.
![]()
Je mag toch zelf kiezen als je een gedicht schrijft of je een al dan niet een hoofdletter gebruikt?
Ad.
Marcelhermus zijn schrijfstijl op 'dichterlijke vrijheid' steken, is wel heel optimistisch.
ik vindt het meestal wel schattig (en iets dichterlijks hebben) als mensen reageren op schrijfouten of stijl als ze zelf koekenbakkers zijn wat taalbeschendigheid betreft.
Ad.
allereerst je beschermengel is geen schrijftalent.Wel funny dat dit komt van iemand die nog steeds niet weet hoe je een hoofdletter maakt op de computer.
![]()
op een forum vind ik het een stuk minder belangrijk om hoofdletters te gebruiken dan om een prettige schrijfstijl te hebben in een boekachtig werk.
Wel funny dat dit komt van iemand die nog steeds niet weet hoe je een hoofdletter maakt op de computer.![]()
ik kan nog geen hoofdstuk uitlezen.
je boek ontbeert elke cohesie.Je kunt geen geschiedkundig boek schrijven met daarbij meningen.
wat is inderdaad de bedoeling van je boek.
het lijkt erop dat je wat onderwerpen hebt gepakt en daarover bent gaan schrijven.
het boek mist dus opbouw.
en je zult nooit iets van serieus genomen worden door middel van je laatste stuk.Het teddybeertje heeft een hoofdletter gevonden.
:D
Yes!!
De nieuwe shinryuu kan rekenen op een fanpremie van... tadadadaaaaaaaaaaa
:heart:
3 hartjes!
Ad.
Oorspronkelijk gepost door K2AA72
![]()
op een forum vind ik het een stuk minder belangrijk om hoofdletters te gebruiken dan om een prettige schrijfstijl te hebben in een boekachtig werk.
Ja zeker, maar Marcelhermus lapt wel bijna alle 'stijlregels' (hoofdletters, komma, punt op juiste plekken) aan zijn laars. Dan vind ik het wel opmerkelijk dat hij wel commentaar heeft op een ander. Meestal valt zulke mensen dat niet echt op.
![]()
Oorspronkelijk gepost door kastanje57
![]()
Wat dacht je? Kunnen ze ook niks meer zeggen over mijn schrijfstijl?
Nee, met dat hartje bedoelde ik dat we hier best wat vriendelijker tegen elkaar kunnen zijn. Ik proef heel veel boosheid in diverse posts.
Het teddybeertje begrijpt niet wat je bedoelt.
Laat maar op het teddybeertje zien waar het onderschrift je heeft geraakt.
Het teddybeertje begrijpt niet wat je bedoelt.Laat maar op het teddybeertje zien waar het onderschrift je heeft geraakt.
Ik ben helemaal geen expert in het Engels ofzo, maar moet uw onderschrift niet zijn:
You see, a hoe fucks everybody. And a bitch fucks everybody but you.
of
You see, hoes fuck everybody. And bitches fuck everybody but you.
maar
You see, a hoe fuck everybody. And a bitch fuck everybody but you. slaat echt volledig nergens op in mijn ogen.
btw: mijn excuses voor het volledig of topic zijn, viel mij gewoon op.
Is vrij ontopic, je hebt de woorden vetgedrukt waar de engelen misschien wat boos om kunnen worden.
Het teddybeertje noemt dat artistieke vrijheid.
Was het punt niet dat het teddybeertje boos was? Dit is wat het teddybeertje niet begrijpt. Dat niet alles goede grammatica is wist het teddybeertje ook wel.