^heb ze gezien op Pitch. Zeker UP!
De man van het festival was voor mij toch wel Nicolas Jaar. Dus bij deze:
Ahh sowieso up, nicolas jaar is geweldig. Dit jaar op Roskilde gezien, jammer dat het zo vroeg op de dag was maar alsnog geweldig.
Kan geen nieuw liedje posten omdat youtube faalt bij mij=/
Soms up soms down.
Ik ken die gasten niet maar als ik dit nummer hoor denk aan van die gasten met een zwarte zonnebril op op zo'n keyboard wat aan je schouder hangt (ben de naam even vergeten van dat apparaat).
Over `over schouder hangen´ gesproken bedenk ik mij opeens Tone Loc ofzo. Met die dames die gitaren over hun schouder droegen. ♠_grin: Ben benieuwd of die er na 15 jaar nog zo geil uitzien als toen ik puber was.
Zal wel niet maar zit er wel mee in mijn hoofd nu:
Tijdens het typen zat ik ook opeens met deze in mijn hoofd:
Lekker stoer praten op het Basisschoolplein maar nog niet echt weten wat een kutje is
Inmiddels weet ik dat dan weer wel ♠_love:
Edit: Oh ja, dit is geen up and down (zie eerste regel)
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Ahh sowieso up, nicolas jaar is geweldig. Dit jaar op Roskilde gezien, jammer dat het zo vroeg op de dag was maar alsnog geweldig.Kan geen nieuw liedje posten omdat youtube faalt bij mij=/
Had er nog nooit van gehoord maar was met een vriend die zei dat ze een erg goede live-reputatie hadden. Hij had gelijk.
toch wel een beetje down:(
het nummer van de camping op roskilde, versta er geen zak van maar wel heerlijk nummertje om op kapot te gaan.
Up. Al is dat niet haar beste nummer. Misschien is het voor haar beter dat ze overleden is. Zo heeft ze zich voor vele jaren problemen voorkomen. Zo'n soort leven lijkt leuk met al die miljoenen maar als je niet gelukkig bent en alleen door drank en drugs vrolijk kan worden dan heeft het weinig zin meer. Aan de andere kant had ze zeker nog genoeg jaren over om ervanaf te kunnen komen.
Ok, deze voor de clip, niet zozeer voor de muziek. Al luistert die wel lekker weg tijdens andere dingen doen ♠_grin: Clip is erg leuk om naar te kijken (ben stoned momenteel dus dan lijken veel clips al wazig en leuk) maar deze is best goed gemaakt!
voor de muziek zelf mag je deze uppen of downen
UP, Alluwel ik in begin dacht OMFG, kon me wel bekoren, ook aangezien ik het niet kende. 2-Unlimited/Snap stijl
Up, best relaxed nummer
( echt zo'n fifa nummer.. )
Kwam deze vandaag tegen op facebook... well?
Oorspronkelijk gepost door odacha
Up, best relaxed nummer( echt zo'n fifa nummer.. )
Up die van WCGrutto. Beetje The Corrs-achtig. Klinkt goed
@odacha, daar dacht ik ook aan. Vind deze uit dit FIFA '11 wel mooi
Up
Aangezien je dat nummer van FIFA 11 niet zo leuk vond dan mijn 2e nummer in dat spel. Misschien vind je die leuker ♠_grin: