1983 - In het Wagener-stadion in Amstelveen wint de Nederlandse mannenhockeyploeg voor het eerst in de geschiedenis de Europese titel.
Mijn belangrijkste tentamen van mijn bachelors, haal ik het vandaag kan ik volgende week beginnen met mijn master, anders moet ik minstens 1/2 jaar wachten
1995 - In Dublin verliest de Nederlandse mannenhockeyploeg in de finale van het Europees kampioenschap op strafballen van titelverdediger Duitsland. ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Mijn belangrijkste tentamen van mijn bachelors, haal ik het vandaag kan ik volgende week beginnen met mijn master, anders moet ik minstens 1/2 jaar wachten
Veel succes!!
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Succes.. wat studeer je? Ik had afgelopen maandag ongeveer hetzelfde, heb hem gehaald dus mn bachelor binnen
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Bankholiday oid?
ja summer bank holiday (Engeland & Wales), om te vieren dat het eindelijk weer winter wordt denk ik ♠_confused:
Vroeg opstaan! De ene CM was al online rond half 7!!! De andere schijnt rond 8en te zijn aangekomen......
De dag waarop de grote brand van Londen in 1666 begon waardoor 80% van de toenmalige City afbrandde.
De tweede dag waarop ik alle middelbareschoolstudenten (lees 'mijn broer') een prettige schooldag kan wensen terwijl ik net in mijn bed kruip na een stevig avondje kop inzuipen :D.
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
De dag waarop in 1939 de 2e wereldoorlog begon
Ik dag altijd dat dat 1 september was
4 september laundry day antwerpen op het zuid ♠_cool: ♠_cool: ♠_cool:
http://www.laundryday.be/line-up
Grtzzzz el.
Oorspronkelijk gepost door IcMean
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
De dag waarop in 1939 de 2e wereldoorlog begonIk dag altijd dat dat 1 september was
![]()
Dat was ook zo, maar in Londen lopen ze een dag achter of zo. ♠_evil: