Ga naar het forum
Waar is mijn thread...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Waar is mijn thread?

12 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
652 Weergaven
Lamapalooza

Ik wilde deze morgen kijken of er nieuwe afbeeldingen gepost waren in mijn thread (epic pic(s) inside?) en ontdekte dat deze niet meer bestaat.
Mijn eerste gedachte is dat hij verwijderd moet zijn door een mod, want threads verdwijnen toch niet gewoon? Nu is mijn vraag waarom dat gedaan werd, want ik werd niet verwittigd.
Stel nu dat het toch een fout van de server was, of iets dergelijks, dan verontschuldig ik mij voor het maken van valse beschuldigingen.

11 reacties

Hey Lamapalooza,

Het topic (epic pics inside) is gisteren door mij weggehaald. Er stonden namelijk meerdere foto's in het topic die niet op ons forum thuishoren.

Zoals we in gelijke gevallen al vaker hebben aangegeven is PokerStrategy.com een forum waar iedereen zich thuis moet kunnen voelen, en respect dus hoog in het vaandel staat. Dit staat ook duidelijk in onze forumregels vermeld. Het topic bevatte echter foto's die als kwetsend konden worden ervaren en in enkele gevallen zelfs al eerder door mods waren ge-edit.
Het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat mensen zulke foto's opnieuw posten in een thread.

Er is duidelijk aangegeven dat we in het topic geen kwetsende foto's wilden, dat was na de eerste post namelijk al duidelijk geworden. Ik citeer: Hoe grappig sommige pics wel niet zijn, gelieve de onderwerpen niet te grof, ractistisch of dergelijke te maken. De reacties waren al negatief, dus heb ik de pic verwijderd. Heb er om het topic alive te houden er zelf een in de plaats gezet!

Als er dan vervolgens wederom foto's opduiken die niet op ons forum thuishoren lijkt me de oplossing duidelijk.

Natuurlijk hadden wij (de CM's of ik) je vandaag ingelicht over de genomen maatregelen. Echter is er door drukte nog niet eerder van gekomen. Onze excuses hiervoor.

Hopelijk hebben we je hierbij voldoende geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben horen we dat graag.

Ciao

Lamapalooza Topicstarter
Lamapalooza

Die foto die jullie eerder hadden verwijderd heb ik inderdaad opnieuw gepost, maar de tweede keer als spoiler, dus niet zichtbaar tot je er vrijwillig op klikt, en voorzien van een duidelijke waarschuwing dat deze voor sommigen choquerend kan zijn.
Als mensen daar dan opnieuw klachten over hebben is dat hun eigen schuld. Als je weet dat je snel op je teentjes getrapt bent kijk je maar niet naar foto's waar een waarschuwing bij staat.
De foto die uiteindelijk tot verwijdering heeft geleid was waarschijnlijk die waarin iemand twee maal het woord "nigger" zei? Dan vind ik dat heel jammer, want dat was totaal niet racistisch of respectloos bedoeld en is volgens mij ook helemaal niet beledigend. Als iemand mij "cracker" of "white boy" zou noemen zou ik daar helemaal geen probleem mee hebben. Het feit dat jullie dat automatisch zien als racistisch is net (positief) racisme van jullie kant, omdat jullie vinden van jezelf dat je mensen die daar eventueel door beledigd kunnen worden moet beschermen.

Nu heb ik mij kunnen verantwoorden t.o.v. jullie standpunt en daarmee hoop ik dat de kous af is. Laten we het vergeten en lekker vriendschappelijk verdergaan.

Copymeistrr

De picture m.b.t. "RollerCoaster tycoon" (van Gabba) was er volgens mij ook wel over hoor. Had gehoopt dat het een leuke, grappige, mooie thread zou worden, maar de humor was net iets racistisch/zwartgallig etc.

Mijn korte mening.

Lamapalooza Topicstarter
Lamapalooza

Sommige mensen hebben hun koffie graag zwart, ik heb mijn humor graag zo.
Als ik de thread start gaat dat er vanzelfsprekend in doorschijnen.

Laten we eindigen met een waarachtig komische noot. Gebracht door top-alcoholicus David Hasselhoff:

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Die foto die jullie eerder hadden verwijderd heb ik inderdaad opnieuw gepost, maar de tweede keer als spoiler, dus niet zichtbaar tot je er vrijwillig op klikt, en voorzien van een duidelijke waarschuwing dat deze voor sommigen choquerend kan zijn.
Als mensen daar dan opnieuw klachten over hebben is dat hun eigen schuld. Als je weet dat je snel op je teentjes getrapt bent kijk je maar niet naar foto's waar een waarschuwing bij staat.

De spoilerfunctie dient er niet voor om plaatjes die niet op het forum thuishoren achter te verschuilen. Als een mod bovendien aangeeft dat we die foto niet op het forum willen hebben, waarom besluit jij dan alsnog die foto wel te plaatsen? Lijkt me toch op zijn minst een aparte redernatie.

De foto die uiteindelijk tot verwijdering heeft geleid was waarschijnlijk die waarin iemand twee maal het woord "nigger" zei? Dan vind ik dat heel jammer, want dat was totaal niet racistisch of respectloos bedoeld en is volgens mij ook helemaal niet beledigend. Als iemand mij "cracker" of "white boy" zou noemen zou ik daar helemaal geen probleem mee hebben.

Hier gaan ook een aantal zaken redelijk mis. Allereerst is het woord 'nigger' zeker wel racistsch en beledigend bedoeld. Hoewel de lading van het woord in Nederland en België wellicht een minder zware lading heeft, betekent het letterlijk zwarte slaaf en kan het voor veel mensen wel als kwetsend worden ervaren.

Punt twee is jouw eigen interpretatie. Jij hebt er geen last van als je zo wordt benoemd, maar geldt dat ook voor alle andere PokerStrategen? Het lijkt mij dus logisch dat hierbij wordt ingegrepen in zulke gevallen wat ook terecht gebeurd is.

Het feit dat jullie dat automatisch zien als racistisch is net (positief) racisme van jullie kant, omdat jullie vinden van jezelf dat je mensen die daar eventueel door beledigd kunnen worden moet beschermen.

Dit gaat natuurlijk wel erg kort door de bocht. In de forumregels staat duidelijk vermeld wat wel, maar ook wat niet door de beugel kan: Vrijheid van meningsuiting staat bij ons hoog in het vaandel, maar er zijn grenzen: Posts mogen niet beledigend, bewust beschadigend of illegaal zijn. Deze regels zijn er niet voor niets. Het zijn punten waaraan je jezelf hoort te houden. Dit is compleet anders dan het 'positieve racisme' wat jij aangeeft in je post.

Nu heb ik mij kunnen verantwoorden t.o.v. jullie standpunt en daarmee hoop ik dat de kous af is. Laten we het vergeten en lekker vriendschappelijk verdergaan.

Dat lijkt me een goed punt :)

Ik voelde me behoorlijk thuis in die thread. Het is toch ook gewoon mogelijk de pics die er overheen gaan te verwijderen?

Beetje flauw imho. Er was genoeg goed materiaal gepost door wryzeth bijv.

Ben2m2

De foto die uiteindelijk tot verwijdering heeft geleid was waarschijnlijk die waarin iemand twee maal het woord "nigger" zei? Dan vind ik dat heel jammer, want dat was totaal niet racistisch of respectloos bedoeld en is volgens mij ook helemaal niet beledigend. Als iemand mij "cracker" of "white boy" zou noemen zou ik daar helemaal geen probleem mee hebben. Het feit dat jullie dat automatisch zien als racistisch is net (positief) racisme van jullie kant, omdat jullie vinden van jezelf dat je mensen die daar eventueel door beledigd kunnen worden moet beschermen.

1 zo'n grap is al racistisch, kom je misschien nog mee weg..

Maar je pasted de hele thread er vol mee, wat wil je nou, ga dan naar fok ofzo :)

mvd1978

......
De foto die uiteindelijk tot verwijdering heeft geleid was waarschijnlijk die waarin iemand twee maal het woord "nigger" zei? Dan vind ik dat heel jammer, want dat was totaal niet racistisch of respectloos bedoeld en is volgens mij ook helemaal niet beledigend. Als iemand mij "cracker" of "white boy" zou noemen ......

Heb het bewuste plaatje niet gezien. Maar het woord 'nigger' is net wat meer beladen dan 'white boy'.

Lamapalooza Topicstarter
Lamapalooza

Oorspronkelijk gepost door Ben2m2

1 zo'n grap is al racistisch, kom je misschien nog mee weg..

Maar je pasted de hele thread er vol mee, wat wil je nou, ga dan naar fok ofzo :)

De hele thread vol ermee... Ikzelf heb er ééntje gepost die eventueel als racistisch gezien kon worden.

Edit: kan deze thread gesloten worden? Ik vroeg iets aan de mods en zij hebben geantwoord. Ik heb daarop geantwoord en hoopte dat het daarmee gedaan zou zijn. Blijkbaar voelen andere mensen ook de nood om hun mening te uiten. Maar het opstarten van een discussie hieromtrent was voor mij niet de bedoeling van dit topic.

hey mannen, ga eens pokeren ofzo :)

3BetMe4Free

Oorspronkelijk gepost door Last2Act
hey mannen, ga eens pokeren ofzo :)