Ga naar het forum
Weet hier iemand ie...

Meldingen
Alles wissen

Weet hier iemand iets af van trading/investing?

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
429 Weergaven
pollentier
PokerStrategist

Hallo,

Ik ben altijd al zeer geïnteresseerd geweest in de financiële markt en weet er uit m'n eigen al redelijk wat van. Misschien dat ik in de toekomst van plan ben om iets te investeren maar momenteel is dit zeker niet aan de orde, ik ben namelijk student en ik vind dat ik elke euro in mijn zak best wel nog kan gebruiken.

Op 2p2 zijn er zo'n threads maar de informatie staat zo door elkaar dat ik er geen begin aan zie...Ik ben op zoek naar boeken/artikels etc. waar ik vooral veel basisconcepten van zou kunnen leren.

Kan iemand mij er enkele van aanraden?

grtz

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pollentier
Hallo,

Ik ben altijd al zeer geïnteresseerd geweest in de financiële markt en weet er uit m'n eigen al redelijk wat van. Misschien dat ik in de toekomst van plan ben om iets te investeren maar momenteel is dit zeker niet aan de orde, ik ben namelijk student en ik vind dat ik elke euro in mijn zak best wel nog kan gebruiken.

Op 2p2 zijn er zo'n threads maar de informatie staat zo door elkaar dat ik er geen begin aan zie...Ik ben op zoek naar boeken/artikels etc. waar ik vooral veel basisconcepten van zou kunnen leren.

Kan iemand mij er enkele van aanraden?

grtz

Misschien heb je hier wat aan

Beantwoorden
Citeren
pollentier Topicstarter
pollentier
PokerStrategist

oei, sorry :(

damn en het is precies ng niet zo lang geleden aangemaakt...

mag dicht deze

Beantwoorden
Citeren

Als je vooral op zoekt bent naar boeken en artikelen dan blijft deze thread op 2+2 toch echt het beste: http://forumserver.twoplustwo.com/30/business-finance-investing/what-hell-should-i-read-thread-books-blogs-news-488527/

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Basisconcepten van wat? Traden, valuebeleggen, TA / FA ?

Beantwoorden
Citeren