Zag vd week de 'Source Code'. In de verte hetzelfde principe als Deja Vu. Maar de film verraste me positief. Dus ook wel een aanrader.
Oorspronkelijk gepost door Nordin
Zag vd week de 'Source Code'. In de verte hetzelfde principe als Deja Vu. Maar de film verraste me positief. Dus ook wel een aanrader.![]()
Die film met Jake Gyllenhaal zeker? Wil ik ook nog zien, net als the Adjustment Bureau. Wil ik ook wel zien :).
Afgelopen zaterdag Primal Fear gezien. Echt heel goed. Met Edward Norton de gast uit American History X.
Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Zag vd week de 'Source Code'. In de verte hetzelfde principe als Deja Vu. Maar de film verraste me positief. Dus ook wel een aanrader.![]()
Die film met Jake Gyllenhaal zeker? Wil ik ook nog zien, net als the Adjustment Bureau. Wil ik ook wel zien :).
Ja is idd met Jake Gyllenhaal. Iemand de nieuwe Pirates al gezien btw?
Ga hopelijk vrijdag in de bios zien^^ Ook wel benieuwd of iemand hem al heeft gezien.
Oorspronkelijk gepost door delorre
Berling Calling ownt zo hardedit: net zoals de bijhorende soundtrack van paul kalkbrenner
SO. MUCH. WIN.
Ik heb hem vrijdag gezien in 3D. Ik vond hem iets minder spectaculair en langdradiger dan de vorige Pirates, maar het blijft wel een leuke film, hoe kan een film met Jack Sparrow nu ooit slecht zijn
Oorspronkelijk gepost door kat135
nog enkele leuke die ik nog niet ben tegengekomen in deze thread- 2001: A Space Odyssey
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Twelve Monkeys
- Reservoir Dogs
- piOmdat pi mijn abosulute favoriet is heb ik de trailer even opgezocht:
Wow dat ik daar nog nooit van gehoord heb. Die ga ik zeker een keer kijken.
Vrijwel alle films met Mat Damon
Mijn favorites:
- The Talented Mr. Ripley
- Ocean's eleven
- The bourne series
Allemaal erg verschillende maar goede films imo.
Iemand die films kent met de humor als:
- Superbad
- Hangover
- Hot tub timemachine
Zoek er eentje om vanavond even te kijken
Oorspronkelijk gepost door Briathos
Iemand die films kent met de humor als:
- Superbad
- Hangover
- Hot tub timemachineZoek er eentje om vanavond even te kijken
Fired Up ?
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Fired Up ?
Trailer ziet er leuk uit! Dat wordt hem vanavond
Inderdaad een goede film.
Heb hier al paar van de aangeraden films bekeken, maar bij sommige toch wat teleurgesteld.
Maarja, ik ben dan ook meer voor de no-brainers.
Same
Inderdaad een goede film.Heb hier al paar van de aangeraden films bekeken, maar bij sommige toch wat teleurgesteld.
lol. Inception staat in jouw lijst. Hoe valt die onder dit genre?
Whatever, Caddyshack is een must-see no brainer. Bij Road Trip val je ook gegarandeerd van je stoel.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Inderdaad een goede film.Heb hier al paar van de aangeraden films bekeken, maar bij sommige toch wat teleurgesteld.
lol. Inception staat in jouw lijst. Hoe valt die onder dit genre?
Whatever, Caddyshack is een must-see no brainer. Bij Road Trip val je ook gegarandeerd van je stoel.
Nja, was op dat moment. Inception is een uitzondering, das echt een denkfilm.
Maar ik denk aan films als Babel (Babylon?) met brad pitt ofzo. Vind ik echt mindere films. Net als slumdog millionaire, maar soit, zijn smaken ofc.
Road trip is idd cool. Caddyshack zal ik ff opzoeken, moet nog filmpje voor vanavond.
Edit; wat te oud naar men zin :$