Workaholics. Flauwe nerd humor.
100% aanrader!
The Walking Dead.
2 Seizoenen uit en 3e seizoen start in september.
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2420546585/

Voor de broodnodige humor mag Kenny vs Spenny ook niet missen
Onlangs alle 6 seizoenen bekeken, meeste had ik nog nooit gezien.
Deze aflevering is wel grappig:
Spoiler
Oorspronkelijk gepost door yasminn
Mad Men is trouwens ook weer begonnen, weet niet of iemand hier dat kijkt. Een van m'n favoriete series![]()
Net de nieuwe aflevering gekeken. Is ook zeker een aanrader.
Oorspronkelijk gepost door P4ND0N1UM
100% aanrader!The Walking Dead.
ik snap echt niet wat mensen hier nu zo goed aan vinden.
slecht verhaal waarin niets verandert, slechte acteurs / acteerwerk, geen leuke uitgesproken karakters in de serie. Echt een middelmatige Amerikaanse serie.
Wat trouwens ook nog wel de moeite is om een torrent van OZ te downloaden. Ook die zag ik onlangs weer (paar afleveringen). Blijft een goede serie
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
slecht verhaal waarin niets verandert, slechte acteurs / acteerwerk, geen leuke uitgesproken karakters in de serie. Echt een middelmatige Amerikaanse serie.
Dat vind ik nou ook!
Community is trouwens wél een goede amerikaanse serie. Als je dit nog niet kent moet je het zeker ff checken!!
Dit is een typisch voorbeeld van hoe deze serie met je hoofd speelt:
Abed
Aflevering zeven van "Touch" ging over poker en "the amelia sequence"... Top serie!
nu True Blood aan het kijken
best vermakelijk
acteerwerk is niet super, maar het verhaal is leuk, en stapelt zich steeds verder op, wat het steeds weer interessanter maakt.
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
Season 1 was wel tof maar daarna werd het echt zo soapie.. bah.. zo is toen Heroes ook ten onder gegaan begon ook erg tof.
The Wire staat eenzaam aan de top voor mij persoonlijk. Als je het echter nog niet hebt gezien doe het snel want over een paar jaar komt het wrslk alweer verouderd over :P.
Breaking Bad is uiteraard de topper van de afgelopen tijd met gemak. En atm is het game of thrones dat de klok slaat maar je moet het diggen ja, zelfde geld voor boardwalk empire.
Firefly krijgt niet genoeg
itt volgens mij, superfijn
als je prat op the wire en OZ bent gegaan is ''Homicide: Life on the Street'' nog wel een aanrader, aan de oude kant maar meeslepend.
en ik wil Treme nog een hart onder de riem steken, niet direct entertainment maar wel een mooie serie. (guess im a fan of David Simon, maarja van hem kun je tenminste echt zeggen: Baas!)
Hoe kon ik Deadwood nou vergeten
Oorspronkelijk gepost door kardago
Hell on Wheels
een westernIMDB rating 8.1
Ziet er goed uit! Van de makers van Breaking Bad en The Walking Dead! Ben benieuwd!
Geen echte serie maar de 1e 2 seizoenen van Louis Theroux zijn absoluut cool. Voor de liefhebbers is vanavond om 20.00 uur de Vegas aflevering op NL 3: Klikkerdeklik