ik mis in je mooie post
six feet under
the sopranos
the pacific
the kennedy's
dat zijn toch wel toppers,
gelukkig zijn de sons of anarchy weer begonnen.
ik mis in je mooie post
six feet under
the sopranos
the pacific
the kennedy's
dat zijn toch wel toppers,
gelukkig zijn de sons of anarchy weer begonnen.
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
vette nieuwe aflevering van Breaking Bad...
Nu aan het kijken!
nog wat topseries in mijn ogen:
Suits (season 1 is net aired in Amerika) - Serie over advocaten die alles voor de job doen (niet zon brave standaard serie dus maar de grenzen van de wet worden regelmatig overschreden en de lead actors zijn ook erg nice).
Chuck: Season 1 is erg goed, season 2 en 3 ook nog wel maar season 4 is helaas niet meer aan te raden.
Verder natuurlijk Entourage, als je het nog niet gezien hebt het is gewoon bruut (raar dat de serie het zo slecht deed op nederland 3).
Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Verder natuurlijk Entourage, als je het nog niet gezien hebt het is gewoon bruut (raar dat de serie het zo slecht deed op nederland 3).
Geen goed publiek ervoor, rare tijden, en de mensen die het vet vinden hebben de afleveringen al gezien
Bij comedy central ging het wel redelijk voor een tijdje
Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Skins, alleen de eerste twee seizoenen de rest is crap.
Ik vond het 3e en 4e seizoen ook nog wel redelijk tof eigenlijk, hoewel 1 en 2 duidelijk beter zijn. De muziek in Skins is ook altijd nice en de soundtracks zijn vet.
5 was idd crap, na een paar afleveringen afgehaakt.
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
vette nieuwe aflevering van Breaking Bad...Nu aan het kijken!
![]()
Ja zeker! Een van de betere afleveringen van de serie! Ik vond seizoen 4 een beetje traag op gang komen, maar deze aflevering heeft het goed gemaakt.
Suits is ook een leuke serie die ik momenteel volg.
Tv-seizoen in de VS is weer gestart. Hoop oude bekenden die deze week met hun nieuwe seizoen starten. En verder veel nieuwe series. Genoeg te kijken dus van het weekend.
Oorspronkelijk gepost door Nordin
Tv-seizoen in de VS is weer gestart. Hoop oude bekenden die deze week met hun nieuwe seizoen starten. En verder veel nieuwe series. Genoeg te kijken dus van het weekend.![]()
Klopt, wordt weer beginnen met veel nieuwe seizoenen.
Dexter heb ik deze vakantie de eerste 3 seizoenen gekeken, seizoen 2 vond ik hiervan het beste, seizoen 3 begon wat tammetjes dus ik ben halverwege het seizoen gestopt. Hoe is de rest van 3 en 4 en 5? 6 is nu op tv toch?
Dexter heb ik deze vakantie de eerste 3 seizoenen gekeken, seizoen 2 vond ik hiervan het beste, seizoen 3 begon wat tammetjes dus ik ben halverwege het seizoen gestopt. Hoe is de rest van 3 en 4 en 5? 6 is nu op tv toch?
Entourage is en blijft mij favoriete serie. Seizoen 8 deed nochtans een aardige poging om dat op een paar afleveringen tijd allemaal teniet te doen maar de eerste 5-6 seizoenen blijven echt genieten.
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Dexter is ook weer begonnen !!!
Nee... er is misschien al een aflevering geleaked op het net maar seizoen 6 begint pas op 3 oktober.
@ giraffe: als je halfweg S3 gestopt bent gaat de rest je ook niet echt boeien. Alles tot S5 van Dexter is awesome. S5 zelf is kinda meh...
Wellicht al genoemd maar onderstaande heb ik vorige week gezien.
Misschien ook al genoemd in deze tread.
- The Alphas
Alphas is an American science fiction dramatic television series created by Zak Penn and Michael Karnow. The series follows a group of people with superhuman abilities, known as "Alphas", as they work to prevent crimes committed by other Alphas.
- Falling skies
1ste seizoen is net voorbij, 10 afleveringen.
Falling Skies is an American science fiction dramatic television series created by Robert Rodat and produced by Steven Spielberg. The series picks up six months into a world devastated by an alien invasion. Tom Mason, a former Boston University history professor, becomes the second-in-command of the 2nd Massachusetts Militia Regiment, a group of civilians and fighters fleeing post-apocalyptic Boston.
- Hawaii Five-0
1ste aflevering seizoen 2 heb ik deze week gezien.
Is die oude politieserie van de 70-jaren in een nieuw jasje.
Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
Ik vond seizoen 1 en 2 van Dexter echt geweldig, toen viel seizoen 3 een beetje tegen, maar seizoen 4 vond ik het best van allemaal, die is zeker nog de moeite waard!
4 > 2 > 1 > 5 > 3
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Dexter4 > 2 > 1 > 5 > 3
This!
Eerste ep seizoen 6 was wel ok, paar nittige dingen die me irriteerden