Gisteravond is Wie is de mol?, naar mijn mening een van de beste programma's op de Nederlandse televisie, weer van start gegaan. Zijn er meer mensen die dit volgen? Dan kunnen we misschien wat van gedachten wisselen over wie de mol zou kunnen zijn etc.
Jammer genoeg zijn 3e rangs acteurs van Bollywood nog leuker naar te kijken dan deze mensen
Opzet is altijd wel leuk
Ik heb dit ook gekeken. Vind de mensen die meedoen wel leuk heoven voor mij geen top bekende nederlanders te zijn. De meeste hiervan ken ik dus ik vind het leuk.
Kan ik het herbekijken?
Site van RTL ofzo?
Woon nl in Belgie en weet niet welke nl zender dit uitzendt, is wel leukom op kot te volgen
EDIT:gevonden!!!
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Welke provider heb jij dat je al die dingen kunt bekijken?
Limietloos Telenet (van de buren)
Vroeger had Telenet nog geen datalimiet en bij de omschakeling hebben ze dat voor de oude klanten zo gelaten. Dus die vriendelijke buurman kwam mij zeggen dat ik wel af en toe iets mag downloaden op zijn internet omdat hem dat niks extra kost
Wanneer krijgen jullie Belgen nou eens fatsoenlijk internet, met snelheid en zonder datalimiet. Net als ieder ander welvarend (mag ik dit nog zeggen in de situatie waarin wij ons bevinden?) land.
Snelheid is er wel.
Eerste jaar op kot was er zelfs een datalimiet van 2gb en een 20mbps lijn
Dus kon je erdoor zitten op ruim een kwartier. Maar die was zo te omzeilen, nooit iets van gehoord gelukkig
Ik kijk er altijd naar uit, ik volg het nu al een paar jaar.
Ik hoop dat hij beter wordt dan vorig jaar, toen zat er veel te veel ongein bij.
Ik heb het ook al een paar keer gevolgd. Het is gewoon leuk om naar te kijken, ookal heb ik steeds de verkeerde persoon als mol. Zelfs met 3 mensen over raad ik nog steeds fout wie de mol is.
Maar goed, nieuw jaar nieuwe kansen. Op welke dag is het ook al weer? Ik heb helaas geen TV, behalve als ik bij m'n ouders ben, maar ik kijk anders wel op internet, dat heb ik al een paar keer gedaan.