Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wtf

13 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
604 Weergaven

Hallo iedereen

Kweet niet goed waar ik dit moest plaatsen

Vandaag bij men laatste sng( FT 27man-5.50usd) 3e plaats behaald,deruit met QJo vs Q8s
Nu die speler wint nadien de sng, en stort ie mij 10usd
Moet ik daar iets verdacht achter gaan zoeken of was het gewoon een vriendelijke speler, weet niet precies wat ik hiervan moet denken

Speler zij tijdens spel dat ie normaal hogere tafels speelt ,en dat deze sng gewoons eens voor fun was

Zijn er hier nog die zoiets al hebben tegengekomen

12 reacties

nog nooit :)

HoofdVogel
Oldschool Grinder

stort het door naar HoofdVogel op pokerstars, dan komt alles in orde ;)

Ik vind het zomaar weer een raar topic, wie stort er nu voor niets 10USD naar andersmans account, ookal speel je meestal hogere stakes.

Ik zou het hier gewoon bij laten, ik denk niet dat je hier veel aan kunt doen. In mijn opzicht zou ik hem beschouwen als een vriendelijke speler ;)

succes nog met pokeren

deed me heel even denken aan hoe joenaes was gescamt een paar weken geleden toen iemand $10 op zijn account storte, maar dit is via een player to player transfer dus ik denk dat hij gewoon aardig probeerde te zijn :P

Oorspronkelijk gepost door Rienk
deed me heel even denken aan hoe joenaes was gescamt een paar weken geleden toen iemand $10 op zijn account storte, maar dit is via een player to player transfer dus ik denk dat hij gewoon aardig probeerde te zijn :P

Wat versta je dan onder scammen, in jou opzicht naar joenaes ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

kdacht eerst rakeback, maar dat leek nogal vroeg
was inderdaad playertransfer

Heb dit hier gewoon gepost voor het geval dat dit een of ander hackgedoe zou zijn, wie weet zijn hier anderen die al iets gelijkaardigs meegemaakt hebben en die de dag nadien hun bankroll opeens kwijt waren

edwardwelsh
PokerStrategist

Is gewoon een beetje karma afkopen. Doe ik ook regelmatig.

Vice1
Elite Grinder

lol :P

Zou er idd niets achter zoeken ;)

LOL, lijkt me eerder een succesverhaal :D

Enkelen onder ons zouden willen dat ze voor elke beat 10$ kregen :D

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Is gewoon een beetje karma afkopen. Doe ik ook regelmatig.

Hahaha, geniaal. :D

Een beetje voorzichtig zijn kan nooit kwaad, maar je moet niet paranoia worden :evil:

DeKuip
Elite Grinder

Heb ook een keer iemand zo ver gekregen mijn verloren buy-in terug over te maken. Toen ik beetje voor de lol liep te whinen dat ik alles op die tafel verloor. Hij vond het zo sneu. Toen ik achteraf vertelde dat ik op mijn andere 8 tafels wel had gewonnen, baalde hij wel :D

Cliffs: Niks raars achter denken, gewoon houden.