Deze Gozer was heeft wel HEEEEEL erg hot gerunt
"MAUSILIGHT"
♠_biggrin:
[x] quit
Dat geldt zal misschien niet het probleem zijn voor 'm misschien een of andere rijke stinkerd of een verslaafde donk ofzo
misschien voer voor een wedstrijdje voor de NL community :
spot the donk en verlies er zo snel mogelijk 10 HU SNG in rij tegen
de winnaar mag een maandje diamond zijn ♠_biggrin:
nee maar ff serieus, waarom speelt iemand met een bedrag van 12k heletijd $1 en verliest ie er zoveel.
Oorspronkelijk gepost door Rienk
nee maar ff serieus, waarom speelt iemand met een bedrag van 12k heletijd $1 en verliest ie er zoveel.
Ik denk dat je beter is om niet open voor te staan, frustratie, dwangmatig handelen, denken dat je recht op geluk heb, jezelf kapot wllen maken, een van deze dingen zou het kunnen zijn, sta niet raar op tekijken, dat het ook iets anders kan zijn, bv iemands geld weggeven, mensen zijn in staat rare dingen te doen
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Oorspronkelijk gepost door Rienk
nee maar ff serieus, waarom speelt iemand met een bedrag van 12k heletijd $1 en verliest ie er zoveel.Ik denk dat je beter is om niet open voor te staan, frustratie, dwangmatig handelen, denken dat je recht op geluk heb, jezelf kapot wllen maken, een van deze dingen zou het kunnen zijn, sta niet raar op tekijken, dat het ook iets anders kan zijn, bv iemands geld weggeven, mensen zijn in staat rare dingen te doen
abrupt stoppen met medcijnen, drugs, verwardheid enz
mijn verbeeldingskracht gaat het sterksy uit naar wraak, dus iemands geld weggeven