Ga naar het forum
60 dagen trail voor...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 60 dagen trail voor PT3..

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
491 Weergaven
Nivlem

ik vraag me af.. zou je na die 60 dagen niet alles kunnen verwijderen, en gewoon weer op nieuw downloaden?

11 reacties
Nivlem Topicstarter
Nivlem

er is ook iets verkeerd ingesteld, maar geen idee hoe ik dit moet verranderen.. hij is nu mijn handen aan het invoeren, maar hij geeft al mijn tournooien als verloren aan, heb dus overal een -100% ROI, en geloof me.. dit is niet waar (A).

RobbieV

Weet je dat zeker Melvin? :D

iig met die toernooien kan ik je niet helpen. Wat betreft alles opnieuw installeren, volgens mij hadden ze daar iets voor. Daarnaast zijn niet alle opties in trial version beschikbaar plus raak je iedere 2 maanden je database kwijt wat me niet alles lijkt.

tinus82

Dat van die toernooien, dat klopt, die moet je handmatig invoeren. Bij tournaments>enter results. Dit omdat de uitslag van een toernooi niet in een handhistory staat.

Zie ook:
http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?f=45&t=6989

Nivlem Topicstarter
Nivlem

thanks tinus :D heb het opgelost dankzij jou ;)..

en RobbieV ..
heb nu maar een -80% ROI over 600 tournooien, dus dat valt je vast weer mee :)

iamthedanger

Je kan niet opnieuw installeren na 2 maanden nee, en idd SNGs staan er niet altijd automatisch in.

Nivlem Topicstarter
Nivlem

ik hoop dat de sng versie van elephant over 2 maanden af is..

heeft hold'em manager ook een trial periode? dit geven ze in elk geval niet aan op hun site..

als je trial expired is, kun je proberen om te deïnstalleren en de registry entries weg te gooien.

als je dan opnieuw installeert, kun je 2 dingen doen:

1. je HH's opnieuw allemaal importeren
2. verbinding maken met dezelfde DB (weet niet of dit werkt though)

ik heb dit zelf niet geprobeerd, maar bij ander applicaties werkt dit

Oorspronkelijk gepost door Nivlem
ik hoop dat de sng versie van elephant over 2 maanden af is..

heeft hold'em manager ook een trial periode? dit geven ze in elk geval niet aan op hun site..

Ja volgens mij 15 of 30 dagen.

Ik gebruik HM tot volle tevredenheid, als er ook nog Toernooi support in komt, ben ik helemaal blij.

Jin.

Nivlem Topicstarter
Nivlem

JinJin, vind jij HM beter dan PT3? en zo ja, waarom? ( ik ben er nog niet uit welke software ik wil gaan gebruiken..)

RobbieV

Ik heb HM nooit gebruikt, maar wel gezien en ze zijn praktisch hetzelfde :S

Oorspronkelijk gepost door Nivlem
JinJin, vind jij HM beter dan PT3? en zo ja, waarom? ( ik ben er nog niet uit welke software ik wil gaan gebruiken..)

Ik heb PT3 niet echt gebruikt, ik heb PT2 wel gebruikt.

Maar de mogelijkheden van HM zijn enorm.