Ga naar het forum
Bepalen of je ev+/e...

Meldingen
Alles wissen

Bepalen of je ev+/ev- had moeten lopen....

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
686 Weergaven
DOyouDARE
PokerStrategist

Goedemorgen lui,

Na een poos weer is gaan pokeren en dan met name de hypers op stars.

Nu moet ik zeggen dat ik het concept erg leuk vind vanwege de snelheid van de potjes,
enkel run ik gewoon netto erg slecht, terwijl ik heel zwaar het idee heb dat het door enorm veel suckouts komt.

Weten jullie een programma waar ik kan zien hoeveel ik eigenlijk had moeten winnen als alles via de beste kaarten beslist zou worden?

Dat zou mij iig blijven motiveren om te zien dat ik het eigenlijk toch goed/niet goed doet.

Groetjes

Jojo

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Een programma zoals Holdem Manager 2 of Pokertracker 4.

Beantwoorden
Citeren
DOyouDARE Topicstarter
DOyouDARE
PokerStrategist

En waar kan ik die optie vinden in hm2?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Je moet je niet op EV gaan focussen, want dat is gewoon zo een klein aspect van het hele plaatje. Vergeet bvb niet dat als jouw AA wint van 27o dat je eigenlijk boven EV runt... Een EV graph geeft sowieso enkel weer wat de verwachte waarde is bij een all-in situatie. Er zijn echter zoveel andere geluksfactoren, om te beginnen bvb de kaarten die je krijgt. Als jij 'abnormaal' veel premium handen krijgt, maar er toch mee onder EV runt in all-ins, kan het toch zijn dat je gecombineerd eigenlijk goed aan het runnen bent, zelfs al toont je EV graph dat je unlucky bent.

Beantwoorden
Citeren
DOyouDARE Topicstarter
DOyouDARE
PokerStrategist

bedankt.
Maar waar zou ik het evt kunnen vinden in hm2?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je kunt als je de grafiek voor je hebt staan linksonder de grafiek opties zien die je kunt uitklappen en daar kun je extra lijntjes, zoals de EV lijn vinden.

Beantwoorden
Citeren
DOyouDARE Topicstarter
DOyouDARE
PokerStrategist

oke bedankt voor de info:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren