Ga naar het forum
Betalingsmethode HM...

Meldingen
Alles wissen

Betalingsmethode HM2

27 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,325 Weergaven
divvie

Hoi,

Wil nu HM2 aanschaffen sinds mijn trial is verlopen. Alleen weet ik niet welke betaalmethode ik moet kiezen. Alles wat ik online betaal gaat eigenlijk via iDeal, mja dat hebben ze niet. Wat is het meest makkelijkste? Heb dus nog nooit op een andere manier betaald dan iDeal...

Alvast bedankt :)

Beantwoorden
Citeren
26 reacties
Moderator
SDK1987

Ik heb mijn Small Stakes versie betaald via moneybookers. Op dat moment had ik daar nog geen account bij moneybookers en kon ik op die manier via IDeal betalen en dat was 7 maanden geleden. Dus ik denk dat het nog steeds kan. Succes ermee.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Via Moneybookers(skrill) gaat niet meer.

edit: voor België toch alleszinds niet, geen idee voor NL.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Via Moneybookers(skrill) gaat niet meer.

edit: voor België toch alleszinds niet, geen idee voor NL.

Heb het voor de grap eens geprobeerd en ik zie Moneybookers er niet meer bij staan. Jammer is dat.

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85

ik gebruik altijd paypal, is ook handig als je iets op ebay wilt kopen :)

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Oke.. heb maar Paypal aangemaakt aangezien die andere methoden al helemaal niks wordt. Maar nu zit ik weer met een probleem. Geld op paypal gedropt, en wil dus via HM site gaan bestellen. Kom ik weer in zon schermpje waar ik mijn creditcard gegevens moet invullen..anders kom ik niet verder. Hoe de fuck regel ik dit? Ik heb al die gegevens niet..heb een ING pas.

Echt dit is zo tiltend dat zon kut site niet gewoon even een normale en snelle betalingsmethode heeft zoals ideal behhhhhh. Al die omslachtige crap en schiet er nog niks mee op, kutzooi. /whinemodeoff

Als iemand me kan helpen, graag..

thx

Beantwoorden
Citeren
dezAKAR

Ik heb dezelfde vraag gepost in een ticket.
Je kan op 3vcard.nl een online creditcard kopen, deze laad je op met ideaal.
Ik heb dit vanmiddag gedaan en het ging vrij soepel.

Een nadeel is dat je met overgebleven geld kan zitten, ik heb het overgebleven geld op pokerstars gestort.

Het heeft mij 15min geduurd om alles voor elkaar te krijgen, pretty solid dus

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Ja oke, maar dan blijf ik met mijn geld op Paypal zitten.. plus dat ik ook niet echt zin heb om zon kaart te kopen voor iets eenmaligs. Ik ga die knakworsten van HM2 maar weer eens mailen.. mag toch aannemen dat dit gewoon via paypal nu geregeld kan worden. Fml

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ik snap HM ook niet. Had Omaha Manager willen kopen, maar die site is allemaal zo vaag dat ik er maar vanaf zie. Is me gewoon niet duidelijk hoe of wat en ik kan alleen met Skrill betalen, dus nja, lamazittueh.....

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Ja vind het ook allemaal maar raar. Ben sowieso al geen fan van al die sites zoals Paypal/Moneybookers enzo. Betaal gewoon het liefst rechtstreeks vanaf mijn bank met een programma zoals iDEAL. Simpel, snel en geen duizend omwegen. Snap ook niet dat ze niet wat meer betalingsmogelijkheden hebben voor mensen buiten de US. Bijna alles gaat via de creditcard, maarja als je dat niet hebt dan ja..

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Lol heb al snel een reply. Mijn verzoek moet naar een speciale dude van een speciale afdeling, waar een antwoord nog wel een paar dagen gaat duren.. Fijnnnnn... :rage: Echt heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om iets online te bestellen, ongelooflijk :D

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Ja enorm vervelend, dan wil je hun product kopen en moet je speciaal van die omwegen maken.
Ik heb gewoon maar aan iem. Gevraagd om met zijn creditcard te betalen en ik heb het hem cash gegeven.

Veel succes met je gemail en hopelijk heb je het deze week nog dan :D

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Ja moet maar zien. Anders moet ik het ook maar via iemand doen ofzo..

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

https://www.pokertracker.com/products/PT4/purchase.php

pokertracker kopen , heb je betere tracker en doet niet moeilijk met paypall (denk ik )

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Hmm tja, wacht nog maar even de mail af. Wil het liefst wel mn HH houden, maar goed als het echt niet anders kan dan is dat altijd een optie :)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

je HH kan je evengoed in PT imprten hoor :)

Beantwoorden
Citeren
divvie Topicstarter
divvie

Let niet op mij.. zit weer eens te slapen :facepalm:

Wat zijn de verschillen met hm? Wil het liefst zo snel weer aan de slag met een tracking programma.. anders wordt het pt maar.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Kun je PT en HM(2) ook op dezelfde PC installen, of gooien ze dan je database in de knoop?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Neen, beide programma's maken gewoon elk hun eigen databases aan in PostgreSQL. Uiteraard moet je slechts 1 keer PostgreSQL installeren. Dus als je bvb al een werkende HEM hebt, is het gewoon kwestie van PT4 te installeren en die te laten wijzen naar je lokale PostgreSQL (ttz de default values van PT4 gaan normaal volstaan).

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Thanks

Heeft PT4 ook PLO (HL) mogelijkheden?

Beantwoorden
Citeren