Ga naar het forum
Bewaren van moeijli...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bewaren van moeijlijke handen met stats en persoonlijke notes

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
613 Weergaven
paulverme
PokerStrategist

Ik vroeg me af of hetvolgende bestaat:

in HEM kan je een hand replayen met stats erbij. Jammer genoeg kan je bij die hand geen persoonlijke commentaar noteren. Dit bv naar toekomst toe: af en toe moelijke handen bekijken en ervan leren

Bestaat er dus een site of iets anders waar je dus handhistory in kan bewaren, stats van villain kan toevoegen en commentaar noteren om dan later te herbekijken (tableview dus niet puur HH bekijken)?

ik zou graag handen die ik verkeerd gespeeld heb ergens bewaren om daarna terug te bekijken, tot ik de handen juist speel

thnks

6 reacties
yoshiwa
Elite Grinder

Je kan in HEM een hand marken , als je dan bij villain je comment op de hand zet heb je alles wat je moet hebbe :)

robinripper
BlackMember

Je kan in HEM wel handen markeren zodat ze apart bewaard worden (onder marked hands). Je kan dan niet echt apart notes maken, maar je kan wel notes maken bij de spelers...

Edit: Damn you yoshiwa :/ Stealing my thunder

paulverme Topicstarter
paulverme
PokerStrategist

Het gaat me niet over notes op spelers want die heb ik wel

Het gaat over notes of aanmerkingen op mijn eigen spel en waar ik beter op moet letten

paulverme Topicstarter
paulverme
PokerStrategist

Het gaat over notes of aanmerkingen op mijn eigen spel en waar ik beter op moet letten

robinripper
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door paulverme

Text-documentje die je gewoon op je hd opslaat?

yoshiwa
Elite Grinder

zucht , poging 2
Als je de hand markt , dan vind je deze steeds terug.
Als je dan een note maakt bij villain , zal je deze note ook steeds bij die hand kunnen raadplegen--> problem solved