Ga naar het forum
Card Matrix in hud ...

Meldingen
Alles wissen

Card Matrix in hud ?

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
749 Weergaven
MrB2012

Hallo,

ik heb een vraagje...

Ik gebruik HUD van Holdem manager II maar zou zo graag pop=up's krijgen met een card matrix (zoals met equilab) als ik bv. op iemands VPIP ga staan....
Ik geloof niet dat dat kan met HM2 maar is er een ander soortgelijk programma wat dat wel kan?
Dacht dat ik dat wel eens gezien heb, maar kan niks vinden.....
Bedankt vast,
Eric

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Eric

Heb de thread verplaatst naar software & pokertools, want daar past deze thread wat beter.
Zo te zien had je al een soort gelijke thread bij de Engelse community (Card Matrix in hud ?) en het lijkt me niet verkeerd om de vraag ook daar in het Engels te stellen, want dan kunnen zij ook meedenken.

Ben zelf niet zo heel handig om een eigen pop-up matrix te maken. Dus gebruik ik zelf de standaard pop-ups in HM2. Al heb ik zelf de mogelijkheid om zo'n matrix optie om precies af te kunnen lezen hoe de handrange van je tegenstander er ongeveer uit kan zien niet gevonden. Dus zal het denk ik niet kunnen in HM2. Al kun je op basis van de VPIP en PFR bij de verschillende positie voor jezelf al een redelijk beeld kunnen hebben hoe de ranges eruit kunnen zien met behulp van equilab.

Verder lijkt me het sterk dat het bij een tool als Pokertracker 4 het wel kan, maar dat gebruik ik zelf niet.
Dus kan er compleet naast zitten.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
MrB2012

Hallo,

bedankt voor de reactie.

Ik heb wel bij HM in de 'report sectie' de 'hole card grid' gevonden.
Precies wat ik zoek, alleen dat kan denk ik niet tijdens t spelen als pop-up...:(
Ook heb ik bij de HUD POP-UP designer de pop up 'NASH chard' gevonden.
Dat lijkt erop maar is niet wat ik bedoel.

Ik gebruik nu een equilab card matrix naast de tafel, en vul t dan in
Beter zou een pop-up zijn......ik blijf zoeken.

gr
Eric

Beantwoorden
Citeren