Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] elephant

19 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
961 Weergaven

Bij instellingen kan ik nergens de machinecode van Elephant ingeven. Hoe kan ik dan aan mijn licentie geraken?

18 reacties
Arjon

Op deze pagina:

http://nl.pokerstrategy.com/home/profile/

moet je helemaal onderaan de machinecodes kunnen invoeren. Wat zie je daar dan dat het niet lukt? (zou je anders even een screenshotje willen maken?)

Benjike316

Hallo DarkAngel28

Sluit het welkomstscherm van Elephant en ga naar het programma zelf. Klik daar op het Elephant logo links bovenaan, ga naar "Help" en kies "Enter licence key".

Zo moet het lukken om je licentie in te geven.

Groetjes
Benjamin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bedankt voor de snelle reacties

ik heb het probleem dat er onderaan bij "mijn software" niet staat

zie screenshot

Arjon

Hey,

Een eerste vraag die ik had moeten stellen ben ik vergeten :) :

Heb je al 1000 StrategyPoints gehaald?

Dit is namelijk de reden dat je nog geen licentie kunt ontvangen. Je mag de software gratis gebruiken zodra je de grens van 1000 StrategyPoints doorbroken hebt. Ik zie dat dit helaas nog niet het geval is, vandaar dat het nog niet werkt ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ah okay

ofwel heb ik dus niet goed gelezen ofwel staat het niet goed uitgelegd :P

toch bedankt voor de hulp

Arjon

Op deze pagina van Elephant staat alles, inclusief ook de voorwaarde van de 1000 punten:

http://nl.pokerstrategy.com/software/9/

Maar goed, kan me voorstellen dat je niet alles direct leest, dus vandaar dat je het waarschijnlijk gemist had :)

Hopelijk kun je je snel opwerken naar 1000 SP's! Succes :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb nog een ander vraagje

ik had in het begin mijn handhistory niet opgeslagen. Nu kan je echter via Fulltilt uw handhistory later opvragen maar jammer genoeg wil elephant die niet inlezen :(.

Hebben jullie een tip hoe ik dat wel nog werkend kan krijgen?

Merci

Arjon

Je krijgt de handen via Full Tilt binnen als tekstbestand in een mailtje denk ik he?

Je kunt proberen of het lukt dit op te slaan als een bestand dat door Elephant gelezen kan worden, maar ik weet niet zeker of dat gaat lukken.

Sla bijvoorbeeld de handhistories (zorg ervoor dat ze in het Engels zijn!) vanuit de mail op in een notepad bestand (.txt in ieder geval) en sla dit ergens op je computer op.

Ga vervolgens in Elephant naar 'Import' en selecteer 'Add Files' en probeer het zojuist opgeslagen bestand toe te voegen.

Als dit niet werkt zal het lastig worden vrees ik. PT3 en HEM hebben een functie waarmee je ook vanuit e-mail kunt lezen, maar helaas heeft Elephant deze functie niet.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

het is wel degelijk een txt-bestandje. Maar alle handen die ik al had gespeeld zitten hierin. Alleen verschilt de structuur van dit bestand.

Arjon

Maar dit .txt bestand op je computer opslaan en laten inlezen door Elephant werkt dus niet?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nee jammer genoeg niet

de naam is om te beginnen al anders en verder zitten er ook nog verschillen in de structuur van de txt zelf :(.

Arjon

Ai dat is vervelend....dan denk ik dat het via Elephant in ieder geval lastig wordt om ze in te lezen.

Je kunt het eventueel nog wel proberen via de trial van PT3 of HEM, dan laten inlezen in de database van Elephant, en daarna met Elephant weer verder werken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik zal eens proberen (y)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

in hem manager leest hij ze dus wel in. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik ze in de Elephant db krijg?

Arjon

In HEM moet je dan de Elephant database gebruiken. Dat moet via het database management kunnen.

Vervolgens zou je dan in Elephant die update moeten kunnen zien.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dat lukt mij dus niet maar ik zal het dan maar doen zonder die handhistroy. Toch bedankt voor de moeite :)

Arjon

Hmm vervelend :(

Nuja, vanaf nu zou alles in ieder geval wel netjes ingevoerd moeten kunnen worden.

Succes ook nog met het vrijspelen van de volledige Elephant versie :)

noisecore

Je kan de database van HEM exporteren naar een map op je bureaublad ofzo en dan kan je die map importeren in elephant.