Ga naar het forum
Elephant mist handj...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Elephant mist handjes?

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
300 Weergaven
Umag0n
PokerStrategist

Hmm , heel simpel vraagje eigenlijk...

of opmerking.. Ik had vanavond een graph van 1300 handjes. Ik ga vanavond weer verder cash tablen en zie vervolgens dat de graph naar 1000 handjes is gegaan? Ik heb al een paar dagen het idee dat het aantal handjes ineens terug springt.

Iemand anders hier een idee van? o.o

Wil namelijk wel een graph die klopt en waar ik de juist informatie aan kan zien.

PS. Dit gaat over Elephant

Groetjes ,

Umag0n

5 reacties
Arjon
Oldschool Grinder

Hey,

Klinkt inderdaad erg raar...

Welke versie van Elephant heb je? Anders eerst even controleren of bij de laatste versie (0.99) wellicht dit probleem verholpen is.

Ik had ook al wat probleempjes met elephant. Sinds ik zondag de nieuwste versie heb moeten downloaden, importeert hij mijn handen niet of nauwelijks.

Umag0n Topicstarter
Umag0n
PokerStrategist

Ik heb ook de nieuwste , hij importeert gewoon alle handjes , de graph telt ook gewoon netjes op alleen soms.. schiet die ineens terug van 1600 naar 1200?... Ik had toevallig over met een maat van me dat ik een bb/100 runde over 1500 handjes , en 5 min daarna stond die ineens op 1100.

Terwijl de graph er eigenlijk hetzelfde uitzag. Vond het dus een beetje vreemd. Want dat zou je toch een deel moeten missen lijkt me?

Zou het zo kunnen zijn dat die de non-bet/bigblind/non-played hands eruit filtert ?

Benjike316
PokerStrategist

Misschien staat je filter zelf nog op?

Umag0n Topicstarter
Umag0n
PokerStrategist

Ik heb geen filters of wat dan ook. Maar dit is nu 2x gebeurt. En sinds de 2e keer geen last meer van gehad. Als het weer gebeurt zal ik even opletten waar het aan zou kunnen liggen. Bedankt iniedergeval.