Ga naar het forum
elephant moet nieuw...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] elephant moet nieuwe database ?

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
346 Weergaven

vanmiddag gewoon lekker 4 uurtjes gepokert, net gegeten en na het eten doet elephant in een keer raar :S

ik start elephant net als anders op maar nu geeft ie in een keer de fout dat ik een nieuwe database moet maken :S

iemand die dit ook heeft gehad, of die weet hoe je dit moet oplossen ?

4 reacties
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Eerst gewoon Elephant uninstallen en opnieuw installeren.
Moest dit niet lukken dan moet je PostgreSQL verwijderen en opnieuw installeren.

Uninstall PostgreSQL

Met de eerste methode blijft je database behouden, bij de 2de is dit niet het geval en heb je dus een backup nodig van je handen om die terug te kunnen importeren.

Ik weet niet of er nog andere oplossingen zijn, dus misschien best even wachten of je nog andere reply's krijgt voordat je PostgreSQL uninstalled als je geen backup hebt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

de backup is gewoon de handen die in de HH staan bij pokerstars die je later kan importeren toch ?, ik heb eerst geprobeerd te un en installen van postsqrl wat niet werkte en daarna elephant wat ook niet werkte. als ik gewoon op ok doen als ie vragen om nieuwe database staat er:

''Connection to database server lost!''
''Further Informations:''
''Failed to establish a connection to '127.0.0.1'

iemand die daar wat mee kan ?

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Heb je voor het uninstallen van PostgreSQL de handleiding gebruikt die ik heb gepost? Je moet die exact volgen, want anders is het niet volledig verwijderd en kan je het ook niet opnieuw installeren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik had hem al geun - instalt voordat jij poste, dus ik zal het nu overnieuw doen met de handleiding. ik zit nu btw op andere pc dus ik zal het andere keer proberen. je hoort meer als het lukt/niet lukt