Ga naar het forum
Gezocht: 40-min mar...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Gezocht: 40-min marker voor PP

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
367 Weergaven

Heeft iemand een programma dat de tables markeert waar nog geen 40 minuten verstreken zijn?
Ik ben het namelijk beu dat ik op Party Poker op waitlists sta waar nog geen 40minuten verstreken want na een uurtje à 2 uurtjes spelen staat er voor elke table een vinkje waardoor ik zit te gokken op dewelke ik nog kan spelen. Zeker wanneer je terwijl nog op 8 andere tafels zit, is het vaak niet mogelijk om deftig te zoeken achter een tafel, gwn snel klikken op een tafel en op waitlist drukken.

Kan iemand mij helpen? :)

4 reacties
InsidiouZ
Oldschool Grinder

Sorry, maar ik snap niets van je vraag ?(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

okey als je op zo'n 10-12 tables speelt op NL25 of hoger, dan speel je snel al eens op alle tafels... Dan verschijnt er zo'n vinkje voor de tafel... Als je dan een tijdje hebt gespeeld, heb je het moeilijk om nog een tafel te vinden zonder vinkje. En vaak klik je dan op dezelfde tafel omdat je nog steeds op een groot aantal tafels speelt.

Is er dus een programma dat de tafels aanduidt waar de 40-minregel nog van toepassing is en waar niet? mss schrijf ik het wel zelf als het niet zo mooeilijk is

QuidProQuo
PokerStrategist

Owww... je bent dus een Shortstacker? Volgens mij is er niet van dat soort software. Misschien moet je is op meerdere sites gaan spelen. Je opent dan 12 tafels op de een en als je eenmaal klaar bent ga je verder op de ander. En zo wissel je hele tijd. Easy does it.

pmania
PokerStrategist

Dit kun je wel zien met Holdem Manager, TAB: cash games->TAB: sessions->Group by: Sessions (by Table). Volgens mij heb je dan aan de kollommen Table Name en Minutes Played genoeg ?