Skip to forum
Goed nieuws: Simple...

Meldingen
Alles wissen

Goed nieuws: SimpleNash Gratis!

30 Berichten
8 Gebruikers
1 Reactions
6,165 Bekeken
ShovingLoose

Hoi allemaal,

Ik zag zojuist dat SimpleNash gratis software is geworden. Het is een programma waarmee je dezelfde ICM of ChipEV berekeningen mee kunt maken als bij ICMIzer, SNGWizard en Hold'em Resource Calculator! Verder is het qua looks wat simpel, maar de basisfunctie werkt super. Handen vanuit pokertracker 4 importeren is mij al gelukt!

Veel plezier! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
29 replies
ShovingLoose

Oh en ik zie dat er ook een Quiz-functie is :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is altijd leuk.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ik vind het wel meer dan leuk. Voor HRM , SNGwizard en ICMIZER moet je dik betalen. En voor SNG en MTT spelers is dit programma erg waardevol. Ik vind het zelf echt geweldig dat het gratis is geworden.

Beantwoorden
Citeren

Zeker gaaf dit. Kan ik eindelijk met een gratis software eerst uitzoeken hoe het programma werkt en daarna mijn handen analyseren

Thanks voor het delen!:f_thumbsup:_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat zeker. Dat bespaard inderdaad een hoop geld met die licenties die maar voor een bepaalde tijd geldig zijn.

Beantwoorden
Citeren

een vraagje hierover; wanneer ik klik op import data via HM2 krijg ik popup melding dat ik adress, login, en password moet invoeren?

Welk gegevens moet ik hier nou invoeren? (ik heb wel via email licentie key gekregen en ingevoerd) Heeft iemand dit ook?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Zal wel de gegevens van je HM database zijn. Ik heb zelf pokertracker 4 en ik open altijd een handje met de hand details. (Dat is een handje aanklikken in je database, dan zie je hem op zo'n pokertafel en dan klik ik op options en dan Hand Details. Je ziet dan de hand in text, netzoals je ze hier op het forum vaak ziet. Dan zijn er 3 logo's bovenaan bij mij, namelijk de hand in excel format/de hand in pokerforumformat(ook geschikt voor pokerstrategy)/en een wit kladbloklogo'tje. Die laatste moet ik kiezen, want dat is in RAW format. En dan klik ik in Simple Nash "Paste from clipboard" aan.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ik heb gegoogeld en wellicht is het in holdem manager dit kladblokje die je moet aanklikken zodat je in RAW de hand kopieert.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

De site zegt inderdaad dat de software gratis is, maar nu ik het heb geïnstalleerd, vraagt hij toch om een license key. Zijn er toevallig anderen die dit ook hebben?

Ik hoop dat mijn trial key gewoon blijft werken, want het ziet er wel interessant uit.

Beantwoorden
Citeren

Bedankt Shovingloose, ik ga het proberen!

Mintberry, door purchase license key te klikken moet je je email invoeren en via je email krijg je code. Voer die in SNC in en dan heb je de volledige versie.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik gebruik nu ook de trial key en ben benieuwd hoe het verder zal gaan.
Zou wel raar zijn als je daarna alsnog moet betalen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door AceKingDanilo
Mintberry, door purchase license key te klikken moet je je email invoeren en via je email krijg je code. Voer die in SNC in en dan heb je de volledige versie.

Hier werkt dit toch niet... Wanneer je op Purchase Key klikt, kom je op een webpage terecht waar er staat dat SNC nu gratis is, zonder dat er ergens een mogelijkheid is om e-mail adres in te geven.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Hmmmm ... heb nog niet de kans gehad om het uit te proberen...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Bij mij werkte het wel en het werkt nog steeds heb ik net uitgetest met mijn trial key.
Wel vreemd dat het bij jouw niet werkt ViperPP :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

SimpleNash werkt bij bij inmiddels nog steeds, echter alleen met de hand histories van PokerStars. Ipoker, Party en 888 doen het niet meer: The clipboard unknown format geeft ie aan.

Als ik op de site van Simple Nash kijk zie ik bij producten ook:

Simple Postflop is an advanced nash-equilibrium (GTO) solver for Preflop and Postflop spots. Our poker tool builds GTO strategies in Preflop and Postflop situations according to bet-sizings and ranges of two players.

Simple 3-Way Poker nash-solver for GTO analysis in 3-way spots in various Postflop situations. Application calculates GTO strategies based on action trees and initial ranges for 3 players

Simple GTO Trainer lets you play real poker hands and customized drills with instant real time GTO strategy feedback so that you can quickly identify and plug leaks in your game. There is no better way to go GTO.

Er staat free download maar het zal bij die producten wel een trial zijn, dus die download ik dan wel in de zomervakantie.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Wel vervelend dat het nu alleen voor PokerStars werkt, maar je kunt volgens mij wel de hand handmatig invullen. Dus dat kost wel meer tijd, maar het is beter dan niks.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Gewoon HRC kopen, veel betere kwaliteit en kan ook voor ICM gebruikt worden.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

SimpleNash had ook de ICM functie.

Ik zal eens kijken naar HRC en ICMIZER2:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ik probeer de komende tijd eerst ICMIZER 2, heb me daar geregistreerd en dan krijg je 3 berekeningen per dag gratis.:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren