Ga naar het forum
Informatie HUD stat...

Meldingen
Alles wissen

Informatie HUD statistiek niet zichtbaar op PokerStars

13 Berichten
5 Gebruikers
1 Reacties
3,317 Weergaven
bobo3131
PokerStrategist

Hallo,
Ik gebruik al een tijd HM2 bij het spelen in de PokerStarsroom. Nu is alleen tijdens het spelen van een toernooi mijn laptop er mee opgehouden waardoor kansen om in de prijzen te vallen verkeken waren. Maar dit terzijde.

Bij het plaatsen van een nieuwe accu heb ik ook HM2 en PokerStars opnieuw moeten installeren. PokerStars was snel klaar. Alleen "loop" ik nu vast bij HM2. Bij het spelen wordt de tafel herkend door HM2, maar de gegevens worden niet ingeladen. Terwijl ik ondertussen al meerdere handen heb gespeeld.
Bij de "site setup" zie ik ook een vinkje staan achter PokerStars zodat je kan zien dat dit goed is ingesteld.

Hoe kan het dat de gegevens niet zichtbaar worden op mijn HUD aan de pokertafel. Ook zijn in HM2 mijn gespeelde handen niet zichtbaar. Terwijl alle dagen ervoor nog alle handen wel in HM2 te zien zijn.

Weet iemand een antwoordt op mijn vraag?

Alvast bedankt.

Bobo3131

Beantwoorden
Citeren
12 reacties
kokkie1975
PokerStrategist

Kan het ermee te maken hebben dat je je postgres ook opnieuw moet installeren ?
Heb zelf pokertracker, dus kan je verder eigenlijk ook niet helpen.
Je zou eventueel je vraag ook kunnen stellen op het forum van hm2 zelf of hier bij pokerstrategy op het engelse forum.
dan maak je in ieder geval meer kans op een antwoord.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt apart. Check ook even of je de handgeschiedenis en eventueel toernooigeschiedenis in het Engels hebt opgeslagen. Daar zou het probleem mee opgelost kunnen zijn. Anders kun je het inderdaad het beste even op het Engelse HM2 forum vragen, zodat je feedback krijgt van een HM2 supporter.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA
Oldschool Grinder

Heb je voor Pokerstars de optie 'als administrator uitvoeren' aan staan?

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

Ik weet niet hoe ik het precies heb gedaan maar voor een deel werkt het weer.
Statistieken worden aan tafel weer gegeven. Maar niet alle handen worden in HM2 opgeslagen. Handen aan de cashtafel worden wel opgeslagen, maar handen aan de toernooitafel worden niet weergegeven in HM2.
Kan ze wel vinden op mn laptop, dus kan ik ze wel handmatig importeren. Maar dat moet automatisch kunnen.

SDK1987 bedankt.

Vlgs mij heb ik bij PS mijn instelling niet als "administrator uitvoeren" aangevinkt"
Op Het Engelse forum konden ze mij niet verder helpen.

Gr
Bobo3131

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan zou het mooi zijn als je het alsnog doet. Zeker als het gaat om de ZOOM cashgame tafels is dat een vereiste en ik denk zelfs dat het te overwegen is om de hele lobby in het Engelse te doen als je ZOOM toernooien speelt, want dat werkt dacht ik alleen goed als alles in het Engels staat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Is het inmiddels allemaal gelukt?

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

Hallo SDK1987,

Reuze bedankt voor je hulp. Inmiddels kan ik weer volop spelen en mijn HM2 functioneert zoals het moet.

Bobo3131:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is mooi om te horen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jolanda31
Legacy Member

Hallo pokervrienden,

Ik kom een soortgelijk probleem tegen. Nu heb ik ook een account bij IPoker (William Hill) Alleen ik kan niet mijn handgeschiedenis vinden op mijn laptop.

Nu lees ik (na zoeken op internet) dat het onder één van de submappen staat van "gebruikers". Alleen wanneer ik deze map open moet ik daarna naar "AppData" maar deze kan ik niet vinden.

Kan iemand mij helpen hierin?

Pokerstars, Full Tilt en Party Poker hebben duidelijke mappen met daarin weer een submap "handhistory".

Hoe en onder welke naam kan ik mijn handhistory van William Hill vinden?

Want ik kan nu HM2 niet gebruiken bij WH. :f_mad:

Alvast bedankt. :f_thumbsup:

gr,
Bobo3131

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wel apart dat je nu waarschijnlijk een account van je vriendin gebruikt of zo.
Heb je de ipoker setup al bestudeerd? Dan kun je denk ik een heel eind komen.

Beantwoorden
Citeren
bobo3131 Topicstarter
bobo3131
PokerStrategist

Oeps sorry,

Dit is nog een hele oude van mij. Dacht dat die verwijderd was.

Ik zal me (nog meer ) verdiepen in IPoker set up.

Het ia alleen vreemd dat niet net als PS, party Poker en Full Tilt gewoon een "eigen" map van de pokerroom met daar in mijn handhistory.

Bobo3131

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad onhandig, maar sinds de nieuwe Ipoker software kan ik ook niet zien waar het wordt opgeslagen. Al geeft HM2 bij mij wel aan bij 'site setup' dat er een map gevonden is, maar ik heb er nog niet op gespeeld om te zien of de Hud dan ook echt werkt.

Beantwoorden
Citeren