Ga naar het forum
Gratis pokertools?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Gratis pokertools?

18 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
806 Weergaven
noisecore

Ziijn er gratis tools die hetzelfde doen als Elephant of hold'em manager? Ik ben vooral op zoek naar een tool die player statistics bijhoud aan de tafel

17 reacties
yoshiwa

elephant :)
die is toch gratis? andere dingen ga je niet vinden vrees ik

noisecore Topicstarter
noisecore

ja maar mijn account op stars is niet getracked waardoor ik dus geen points meer kan verdienen.

alleen heb je niet veel aan elephant met MTT of SNG's

Jayrikh
noisecore Topicstarter
noisecore

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Torrents :)

Maar torrents ivm met zulke zaken lijken mij nog al vrij onbetrouwbaar vermits er nogal eens keyloggers ofzo inzitten. Misschien zal ik een klein deel van mijn bankroll overplaatsen naar party, ik zal het nog wel eens bekijken. Ik heb nu al een hele tijd gespeeld zonder tools maar ik denk dat met zo'n tooltje het natuurlijk wel handig is vooral als je aan het multi-tablen bent zodat je minder op je reads van je opponents moet vertrouwen en hun speelstijl min of meer kan bepalen aan hun stats.

Arjon

Hey noisecore,

Inderdaad is Elephant de enige gratis tool die beschikbaar is hiervoor, HEM en PT3 zijn betaald (microstakes versie is wel goedkoper, ca. 30 euro).

Het is inderdaad vervelend dat je niet tracked bent op Stars; klopt het dat je wel ergens anders tracked bent of toch SP's kunt verdienen? (omdat je de silver status hebt;)). Anders zou ik toch proberen die 1000 punten te halen, op zich heb je die vrij snel binnen als je een tijdje wat sessies speelt op een andere pokerroom (tevens kun je dan nog profiteren van een first deposit bonus ook :)). Ook kun je met het aanmaken van een Moneybookers account nog eens 100 extra StrategyPoints scoren :)

Alles wat met torrents te maken heeft is illegaal, dus naast dat dat onbetrouwbaar is kan ik daar uiteraard niet verder op ingaan.

noisecore Topicstarter
noisecore

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Hey noisecore,

Inderdaad is Elephant de enige gratis tool die beschikbaar is hiervoor, HEM en PT3 zijn betaald (microstakes versie is wel goedkoper, ca. 30 euro).

Het is inderdaad vervelend dat je niet tracked bent op Stars; klopt het dat je wel ergens anders tracked bent of toch SP's kunt verdienen? (omdat je de silver status hebt;)). Anders zou ik toch proberen die 1000 punten te halen, op zich heb je die vrij snel binnen als je een tijdje wat sessies speelt op een andere pokerroom (tevens kun je dan nog profiteren van een first deposit bonus ook :)). Ook kun je met het aanmaken van een Moneybookers account nog eens 100 extra StrategyPoints scoren :)

Alles wat met torrents te maken heeft is illegaal, dus naast dat dat onbetrouwbaar is kan ik daar uiteraard niet verder op ingaan.

Ik ben enkel tracked bij partypoker maar ik ben overgestapt van ringgames naar SnG's en dus ook van partypoker naar pokerstars want de rake op party voor SnG's is simpelweg te hoog. Ik heb mijn silverstatus gehaald net voor ik overschakelde. ik ben overgeschakeld omdat de cashgames op party (NL2) me echt begonnen te vervelen en ook geen uitdaging waren op vlak van strategie en competitie.

Arjon

Ah begrijpelijk inderdaad.

Maar moet je nog veel punten halen (ook met evt. die makkelijk verdiende punten van Moneybookers erbij)? Als het er niet al te veel zijn zou je tijdelijk nog even tracked kunnen spelen (desnoods op een nieuwe pokerroom) en anders wordt het inderdaad een kwestie van kijken of je wellicht HEM of PT3 gaat aanschaffen (sowieso kun je van beiden eerst een gratis trial van een aantal dagen uitproberen).

Succes in ieder geval :)

noisecore Topicstarter
noisecore

ben nu sinds enkele dagen overgeschakeld naar full tilt zoals je al gelezen hebt waar ik wel tracked op ben, nog 600 strategypoints te gaan voor mijn licentie. (het zijn er toch 1000 dat je moet halen hé?)

Arjon

Klopt, 1000 is de grens. Als je inderdaad dan op Full Tilt een tijdje wat sessies speelt, moeten die resterende punten zo gepiept zijn vermoed ik.

Succes in ieder geval!

wel jammer dat er niks wordt gezegd over wanneer ze nu eens een versie krijgen met HUD voor SnG's.

duistere zaken.. :facepalm:

Toxicgod

ik heb zojuits via PS PT3 aangeschaft voor 28 euro.
Kreeg een code die ik op beide van mijn PC's kan gebruiken.

Was zeer te spreken over PT na 60 dagen het gebruikt te hebben.
Ik kan niet in je portomonnee kijken maar ik vindt 28 euro echt een hele mooie prijs.

En torrents zou ik echt never niet doen met zulke software! Dat is hetzelfde als naar de Wallen te gaan zonder voorbehoedsmiddel.... :facepalm: :O :D :D

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
En torrents zou ik echt never niet doen met zulke software! Dat is hetzelfde als naar de Wallen te gaan zonder voorbehoedsmiddel.... :facepalm: :O :D :D

:D

Maar inderdaad, het is een kleine investering voor software die je je hele pokercarrière zult blijven gebruiken. Dus zeker verstandig om gewoon legale software te kopen, want zo duur is het niet. :)

noisecore Topicstarter
noisecore

ja torrents leken me ook niet echt betrouwbaar. ik heb nu de elephant trial versie tot ik mijn licentie vrijspeel.

JinEX

moet te doen zijn die elephant licensie nu met die 10 punte bonus per dag :P

ik moet zelf nog 300 punten halen
speel op 2nl op 888poker
alleen kan ik de elephant helaas alleen op stars gebruiken en die is helaas niet getracked hier

misschien ga ik later een keertje PT3 aanschaffen voor micro is $45 volgens mij

Toxicgod

Oorspronkelijk gepost door JinEX

speel op 2nl op 888poker
alleen kan ik de elephant helaas alleen op stars gebruiken en die is helaas niet getracked hier

€ 28 was ik kwijt in de PS store

JinEX

Oorspronkelijk gepost door toxicgod

Oorspronkelijk gepost door JinEX

speel op 2nl op 888poker

€ 28 was ik kwijt in de PS store

ow helemaal vergete om daar ook te kijke :P
thx for the tip :P