Ga naar het forum
H.e.m 36,80 Euro ?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] H.e.m 36,80 Euro ?

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
496 Weergaven
jarusso
Oldschool Grinder

Hey fanaten ,

Ik ga zo de holdm manager small bestellen.
Is die 36,80 euro al met korting of is dat de inclusieve prijs?

bedankt.

Is de H.E.M ook uitgebreider dan de elephant?? Heb er zeker plezier aan gehad.

greetz

10 reacties

Hey jarusso,

Voor zover ik weet is daar de korting al van af.

HoldemManager small (Save 14% on RRP of $54.99)

De normale prijs zou $54,99 zijn, wat met de huidige koers zo'n 0,8 x 55 = €44 is. Je betaalt nu €36,80. ;)

HEM is zeker een heel uitgebreid programma, waar je vrijwel alles mee kunt doen wat je maar kunt bedenken. Zeker de moeite waard. Heb hem zelf ook enkele maanden geleden gehaald, nooit spijt van gehad ;)

jarusso Topicstarter
jarusso
Oldschool Grinder

Oke ga hem dan nu bestellen :)

Kan ik trouwens de H.E.M van de site downloaden???

Je kunt de trial van HEM van hun eigen site downloaden, en vervolgens de serial key die je koopt via de PokerStrategy.com shop gebruiken om de volledige versie te activeren. ;)

jarusso Topicstarter
jarusso
Oldschool Grinder

Iets later dan gepland maar heb net de betaling van de H.E.M gemaakt.
Weet iemand hoelang het duurt en krijg ik de code via mijn hotmail gestuurd?

greetz

Ja, je krijgt hier via de mail bericht van. Hoelang het zal duren durf ik niet te zeggen, maar binnen enkele dagen zal het wel verwerkt zijn. Zodra de betaling aangekomen is zal het proces in gang gezet worden, dus dat kan nooit heel lang duren. :)

jarusso Topicstarter
jarusso
Oldschool Grinder

'Heb hem al binnnen erg snel dus!

Maar heb 1 fout gemaakt volgens mij zit op me lappie en zag in me mail dat je pc 1 en pc 2 hebt en pc2 is laptop en heb verdikke pc1 geklikt dus hus voor pc.
Hoe krijg ik dit verandert want me hud komt op me lappie ook niet te voorschijn waarschijnlijk hierdoor

snap je me een beetje :P

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey jarusso,

Dat zal het probleem vast niet zijn, het maakt namelijk voor HEM niet uit of jij PC1 of PC1 instelt. Wat er wel aan de hand is kan ik zo moeilijk zeggen maar zou je eens kunnen controleren of je via de pokerroom jouw handen wel op slaat?

Vervolgens moet je de folder waar jouw handen worden opgeslagen aangeven in HEM, die vervolgens de handen zal importeren.

jarusso Topicstarter
jarusso
Oldschool Grinder

oke dan is dat een zorg minder.
Hij slaat al me handen op die ik zelf importeer.
Ik bedoel eigenlijk als ik aan de tafels zit zie ik geen stats van de tegen stander.

Nivlem
Oldschool Grinder

Heb je auto-import wel aan tijdens het spelen?

MagicNo14
Oldschool Grinder

Heb je jezelf al geselecteerd in de filters? Anders werkt het ook niet denk ik....