Ga naar het forum
Handhistory behoude...

Meldingen
Alles wissen

Handhistory behouden na re-install computer

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
412 Weergaven
seesmeel

Hoi allemaal,

Ik wil komend weekend m'n computer opnieuw installeren, maar hierbij gaan natuurlijk al mijn programma's en dergelijke verloren. Dat is geen probleem, maar wel het feit dat ik dan ook mijn complete Handhistory kwijt zou zijn..

Ik gebruik Holdem Manager 1..

Weet iemand hoe ik mijn gehele handhistory database kan behouden/exporteren?

Alvast enorm bedankt voor de reactie(s).

Kees

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
ItsTeddyKGB

Oorspronkelijk gepost door seesmeel
Hoi allemaal,

Ik wil komend weekend m'n computer opnieuw installeren, maar hierbij gaan natuurlijk al mijn programma's en dergelijke verloren. Dat is geen probleem, maar wel het feit dat ik dan ook mijn complete Handhistory kwijt zou zijn..

Ik gebruik Holdem Manager 1..

Weet iemand hoe ik mijn gehele handhistory database kan behouden/exporteren?

Alvast enorm bedankt voor de reactie(s).

Kees

Je zou het op een andere schijf kunnen zetten.
Of een USB stick

Volgens mij kan je ook nog Handhistories aanvragen via de site waar je speelt. Zou opzich geen probleem moeten zijn.

Beantwoorden
Citeren
seesmeel Topicstarter
seesmeel

Bedankt voor de reactie:).

Ik snap wat je bedoelt..maar ik speel bij PS en daar kun je maar handhistory aanvragen tot een week terug..

Ik dacht dat je misschien in of met Holdem Manager je complete handhistory database zou kunnen exporteren... Misschien dat iemand dat weet hoe dat moet?

Beantwoorden
Citeren
Roachor

Als het goed is schrijft Holdem manager na het 'lezen' ze ergens anders naartoe. C:\hmarchive ofzo?

Als je pokerstars even een mailtje stuurd dan mailen ze je jou hele history.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Bij verschillende andere rooms kan je niet zomaar je hand history opvragen. Dan weten jullie dat. Ik heb door te installeren al een keertje alle handen verloren.
Soit, als je de folder weet waar het naartoe wordt geschreven (ook je notes trouwens), dan kan je wel een backupje copy pasten.

Beantwoorden
Citeren