Oorspronkelijk gepost door ViperPP
product key van zijn pre-installed
nu ben ik geen systeembeheerder maar mij is altijd vertelt dat de product key van een OEM niet op een normale installatie werkt...
product key van zijn pre-installed
nu ben ik geen systeembeheerder maar mij is altijd vertelt dat de product key van een OEM niet op een normale installatie werkt...
Vroeger was dat zeker zo, maar ik meende eens gelezen te hebben dat dat sinds W7 anders is. Maar het kan ook verbeelding zijn hoor :).
Wat al is gezegd, zet er een SSD in, werelden van verschil.
Een van de beste aankopen voor mijn pc geweest de afgelopen jaren.
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Wat al is gezegd, zet er een SSD in, werelden van verschil.Een van de beste aankopen voor mijn pc geweest de afgelopen jaren.
Dit , echt:)
Ik heb ook een SSd in men pc geramd , echt , wat een verschil
ik heb net naar computerland gebeld waar ik mijn pc gekocht heb en voor 200 euro zetten ze hem erin en word mijn windows (kan wel die ik nu op mijn pc heb staan) op de ssd schijf gezet
dan heb ik een 240GB ssd..ga ik begin volgende week is even een afspraak voor maken, moet me pc natuurlijk niet te lang kwijt zijn
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby...moet me pc natuurlijk niet te lang kwijt zijn
Een partitie klonen is zo gebeurd, klaar terwijl u wacht
![]()
Ik krijg nu ook wel weer goesting om mijn 6j oude PC een upgrade te geven met een SSD :D.
Ben al tijdje aan het twijfelen tussen nen upgrade (SSD+Win7) of gewoon maar direct nen nieuwe PC. Moet me wel serieus haasten als ik nog Win7 wil hebben.
Ik heb vorige ook een nieuwe SSD besteld nadat m'n oude was doorgebrand.
Merk nu zonder heel erg 't verschil. Vooral tijdens het opstarten, duurt nu dik een minuut at least, ipv paar seconden.
128gig besteld, groter is niet echt nodig. Alleen Win7 erop en HEM2 mainly. Alle andere programma's gebruik ik niet zoveel en kunnen dus wel op de andere schijf, zoals films etc.
Mag hem er lekker zelf inzetten, dus dat wordt puzzelen
mag je mij vertellen hoe je het gedaan hebt, want zal ik dan ook wel moeten doen ![]()
en euhhh doorgebrand, is dat iets wat vaak gebeurd ofzo?
Voor alles SSDers, ff googlen naar SSD tweaker en dit draaien. Zal de levensduur verlengen
Ik krijg nu ook wel weer goesting om mijn 6j oude PC een upgrade te geven met een SSD :D.
Ben al tijdje aan het twijfelen tussen nen upgrade (SSD+Win7) of gewoon maar direct nen nieuwe PC. Moet me wel serieus haasten als ik nog Win7 wil hebben.
Heeft die ouwe bak een SATA aansluiting? Ik zou een nieuwe PC doen. Moederbord etc, geheugen is achterhaald en langzaam.
Yep, heb SATA. Was best een deftig machien toen ik het kocht hoor. En heb recent ontdekt/beseft dat ik het ook wat samengesteld had met het oog op overclocken, wat ik nu dus ook gedaan heb. Is een E6400 op 2.1GHz die nu op 3.0GHz draait met stock cooling :D.
check je moederbord eens op bolle condensators.. als de bovenkanten bol staan dan is dit geen goed teken. Anders kun je met een E6400 nog wel even vooruit. DDR2 Geheugen van 3GB erin 2+1gb voor een 32bits Windows of liever wat meer bij een 64bit versie
Er zit al 2x 2G in
(en ja, I know in 32bit XP kun je die niet volledig benutten) maar bedankt voor de condensator tip. Herinner me nu idd ook dat dat de componenten zijn die na een tijd idd de geest geven op een MB.