Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hem Hud

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
215 Weergaven
GBA99

Beste pokerstrategen

ik heb (eindelijk) HEM geinstalleerd.

de HUD voor de cashgames doet het prima, maar heb enkele (layout) problemen:

- bij de MTT's verschijnen ook de afkortingen van de stats voor de getallen waardoor deze eigenlijk dubbel zo veel plaats innemen als bij de cashgames.

- ook hangen de namen van de spelers niet aan de stats gekoppeld en kan je zowel de namen vd spelers als de stats elk apart verschuiven.

Weet er iemand welke instellingen ik moet veranderen zodat de HUd zowel bij cashgames als MTT's dezelfde vorm aanneemt??

alvast bedankt

1 reactie
Benjike316

Hey GBA99

Om even te beginnen, heb je de laatste versie van HEM? Dit zou de 1.11.05d moeten zijn.

- bij de MTT's verschijnen ook de afkortingen van de stats voor de getallen waardoor deze eigenlijk dubbel zo veel plaats innemen als bij de cashgames.

Wanneer dat het geval is, moet je even je HEM openen. Vervolgens selecteer je in de optiebalk bovenaan HUD Options en vervolgens Player Preferences. Dan krijg je drie tabbladen te zien, selecteer Appearance. Daarin zie je 8 opties die je kan aan/uit vinken en ergens staat er Show Abbreviations. Deze mag je uit vinken. Let hierbij wel op dat, wanneer je zelf een HUD hebt samengesteld, je deze eerst selecteert bij het lijstje naast Main Popup.

- ook hangen de namen van de spelers niet aan de stats gekoppeld en kan je zowel de namen vd spelers als de stats elk apart verschuiven.

Ook in het tabblad Appearance zie je een optie Use Multiple Panels, staat deze aangevinkt? Dan mag je deze uit vinken en dan zouden de spelers namen niet meer in een afzonderlijk kadertje komen te staan.

Weet er iemand welke instellingen ik moet veranderen zodat de HUd zowel bij cashgames als MTT's dezelfde vorm aanneemt??

In het venster Player Preferences ga je naar het derde tabblad Use for, vervolgens selecteer je de naam van de HUD die je gebruikt, dat doe je vlak boven Use for, bij Choose Configuration. Vervolgens selecteer je de site en vink je gewoon al de drie vakjes naast NL/PL en Tourney aan.

Ik hoop dat alles nu in orde is. Mocht er iets nog steeds niet werken, just let me know ;)

Groetjes