Ga naar het forum
HEM Pro Registratie...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] HEM Pro Registratiecode voor FTP $

20 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,620 Weergaven

Heeft iemand hier nog een HEM PRO registratiecode die ze willen verkopen?

Heb me net op 2 verschillende webshops aangemeld en ik heb geen zin om het een 3de keer te proberen om te zien of ze ergens nog iets anders dan creditcards accepteren.

Ik kan alleen via FTP transferren.

19 reacties
Benjike316

Hallo

In de Pokerstrategy.com webshop accepteren tal van betalingsmogelijkheden en krijg je tevens ook 18% korting op je aankoop. De manieren waarop je kan betalen kan je hier vinden. Wanneer je de HEM small version al hebt, is het voordeliger als je gewoon de upgrade koopt. Heb je deze nog niet, moet je bij deze zijn.

groetjes

PtiiiPtaaa

pokerstrategy shop werkt super! Erg makkelijk en erg snel :D

Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa
pokerstrategy shop werkt super! Erg makkelijk en erg snel :D

alsof jij daar iets van afweet :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als je mij uitlegt hoe je via ideal kan betalen zou dat erg handig zijn.

Die shit staat er gewoon niet tussen. Heel hoop duitse shit en creditcards, maar geen ideal.

Edit: Sofort blah blah blah gedoe is iDeal. Jammer genoeg dat die Duitse knakkers verwachten dat ik gek genoeg ben om bij een vreemde bank mijn inloggegevens in te voeren (dus niet).

samni
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Damaged at Birth?

Ja ik had hem al op Engels, maar die sofort shit blijft in het Duits, omdat het een Duitse bank is die bezig is met een beetje dubieus bankieren.

Hoe dan ook niet gedaan. Als m'n bankrekening opeens leeg is zegt mn bank zo van "Ja hoe dom kan je dan ook zijn?" en dan kan ik ze niet eens ongelijk geven.

Yoghi

Ik verkoop er wel 1 voor $100

Arjon

Het betalen via iDeal is een hele makkelijke en veilige methode.

Overigens zijn alle methodes 100% veilig, daar staan wij voor garant. Tevens is er zover mij bekend ook nog nooit iets misgegaan bij iemand en in het geval van problemen lossen we die uiteraard altijd voor je op.

Het kantoor van waaruit de goederen verscheept worden staat in Duitsland en daarom zijn ook de bankgegevens Duits, dat lijkt mij verder geen enkel probleem.

Voor het betalen met iDeal plaats je een nieuwe order, kies je voor "Sofortüberweisung nach der Bestellung", optie 2. Daar krijg je dan op een bepaald moment een keuze welke bank je wil gebruiken. En verder spreekt het dan voor zich, als je bekend met met iDeal. Je komt gewoon in de betaalomgeving nadat je bent ingelogd bij je bank, en de betaling kan beginnen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Arjon, het probleem is dat ik mijn gegevens moet invoeren op een buitenlandse bank. Als ik gezellig de gebruiksaanwijzing van internetbankieren door spit dan staat daar dat ik nooit mijn gegevens op een andere site mag invoeren.

Als ik namelijk mijn gegevens daar invoer betekent dat dat die Duitse bank nu mijn inloggegevens heeft. Normaal gesproken hoort een iDeal betaling je door te sturen naar je eigen bank, maar in dit geval is dat niet zo en wordt de Duitse bank als intermediair gebruikt. Als bijvoorbeeld op FTP wil storten via iDeal word ik doorverwezen naar mijn eigen bank om mijn inloggegevens in te voeren en niet naar één of andere bank in Gibraltar.

Je gaat toch ook niet je pincode en pasje aan een vreemde op straat geven en zeggen van "Hé kun je ff €500 voor me pinnen?". Het slaat helemaal nergens op aangezien je iemand gewoon direct kan doorsturen naar zijn eigen bank waar hij kan inloggen, en het komt bij mij behoorlijk dubieus over dat hier een andere bank gebruikt wordt.

Copymeistrr

Het lijkt me nogal raar dat je je pincode + bankrekeningnummer samen moet invoegen.

Ik heb vandaag ff 100€ naar click-and-pay (zal wel gelijkaardig zijn?) gezet via online banking. Ik werd ook via een Duitse bank geleid maar moest enkel bankrekeningnr + een speciale code via zo'n bakje (die codes genereert waardoor die instantie x$ ontvangt en niet meer).

Dus lijkt me wel raar. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Click and pay is iets anders. (geloof ik meer gelijk aan MB en Neteller?)

iDeal is direct via je bank, het zou ongeveer gelijk zijn als die Duitse bank jouw Click and pay inloggegevens vroeg (wachtwoord + username of whatever het gebruikt). Dan snap je wel dat het nogal vreemd is dat iemand behalve jij je inloggegevens voor je account heeft.

Copymeistrr

Ja, heb je gelijk in, gaat bank>C&P>Site en dus niet rechtstreeks.
Ken er niets van, dus ik zal niet oordelen.
Succes nog met je aankoop! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ik moest banktransfer doen, iig bedankt. Die shit gaat zeker een week duren voordat het erop staat. Kan ik weer helemaal SQL gaan herinstalleren om elephant HUD te gebruiken. :rage:

Yoghi

En dat allemaal terwijl ik je er 1 voor $100 wilde verkopen....

samni

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Een gemiste kans imo.

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Een gemiste kans imo.

Maar ik ben natuurlijk ook niet te vertrouwen _evil:

samni

Dat heb ik niet gezegd :P

Arjon

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Arjon, het probleem is dat ik mijn gegevens moet invoeren op een buitenlandse bank. Als ik gezellig de gebruiksaanwijzing van internetbankieren door spit dan staat daar dat ik nooit mijn gegevens op een andere site mag invoeren.

Als ik namelijk mijn gegevens daar invoer betekent dat dat die Duitse bank nu mijn inloggegevens heeft. Normaal gesproken hoort een iDeal betaling je door te sturen naar je eigen bank, maar in dit geval is dat niet zo en wordt de Duitse bank als intermediair gebruikt. Als bijvoorbeeld op FTP wil storten via iDeal word ik doorverwezen naar mijn eigen bank om mijn inloggegevens in te voeren en niet naar één of andere bank in Gibraltar.

Je gaat toch ook niet je pincode en pasje aan een vreemde op straat geven en zeggen van "Hé kun je ff €500 voor me pinnen?". Het slaat helemaal nergens op aangezien je iemand gewoon direct kan doorsturen naar zijn eigen bank waar hij kan inloggen, en het komt bij mij behoorlijk dubieus over dat hier een andere bank gebruikt wordt.

Ahh oke, ik ging er van uit dat je teruggeleid werd naar het bekende iDeal systeem waar je gewoon bij je eigen bank kunt inloggen.

Maar je moet dus je iDeal inloggegevens invoeren op een site van die Duitse bank? Klinkt inderdaad wat apart... zou je anders een screen van die situatie voor me willen maken aub? Dan kan ik altijd eens laten navragen of dat normaal is en waarom niet de normale iDeal omgeving wordt gebruikt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als ik dat doe maakt PSshop weer een nieuwe order aan en moet ik die weer cancellen etc.

Het is in ieder geval bij sofort ebanking betalingsoptie en dan iDeal.