Ga naar het forum
HEM + rake-berekeni...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] HEM + rake-berekening FTP

7 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
314 Weergaven

Hallo,

het lijkt alsof HEM de rake van Full Tilt niet meer goed berekend. Ik doe mee aan de bonus vrij te spelen en ik speel die vrij per 0,04. ik krijg veel minder rake dan HEM uitrekent. Of is dat ook de bedoeling?

Maar het gekke is dat ik ook minder rakeback krijg dan HEM uitrekent, ongeveer de helft.

Weet iemand hoe dit kan?

6 reacties
shevas7
Oldschool Grinder

normaal heeft het vrijspelen van je bonus geen invloed op je rake berekening. Je zult nog steeds evenveel rake betalen.

Het vrijspelen van een bonus heeft wel invloed hebben op je rakeback.

heb je mss exacte cijfers? Dan is het mss te achterhalen wat er fout berekend wordt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik had van 16 mei tot 23 mei $ 8,75 rake en ik krijg $ 0,77 overgemaakt.

Van die berekening klopt wel heel weinig

shevas7
Oldschool Grinder

kun je ook zeggen hoeveel FTpunten je gehaald hebt in die periode?
(BTW je moet kijken naar de periode vanaf 17mei tot 23mei, dus alles wat je op 16mei gehaald hebt niet meerekenen...)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dan gaat er 1,45 vanaf, dus dan is het $ 7.30.

Punten weet ik niet, daar kan ik de historie ook niet van zien. Is dat belangrijk dan? Ik speel ook wel eens als het happy hour is, dus dubbele punten.

Ik speel trouwens 6-max, weet niet of er een nieuwe berekening is gekomen bij FTP...?

shevas7
Oldschool Grinder

je kunt naar je iron man webpagina gaan (in de lobby: Promotions > Iron man challenge), daar kun je precies zien hoeveel je elke dag gehaald hebt.

Die punten zijn belangrijk om te zien hoeveel je van je bonus hebt vrijgespeeld. Want bonus vrijspelen zorgt ervoor dat je minder rakeback hebt.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Daar zal het wel aan liggen dan. Ik heb van de week al $ 5,- vrijgespeelde bonus ontvangen.

Bedankt voor je hulp ;-)