Ga naar het forum
HEM rakeback + bonu...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] HEM rakeback + bonuses

9 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
251 Weergaven
martijni

Ik ben momenteel aan het uivinden hoe ik mijn bonusen, in dit geval de FT end year bonus, kan laten weergeven in mijn grafiek.

Nu had ik deze aangemaakt via options / settings en dan de tab rakeback & bonuses, maar deze geeft hij niet weer in m'n grafiek. Terwijl m'n aangemaakte rakeback % wel wordt weergegeven.

Iemand een idee?

8 reacties
DeKuip

Heb je die bonus net toegevoegd?

Bij mij moet ik soms eerst ook nog even een dagje spelen voordat het in de grafiek terug te zien is.

martijni Topicstarter
martijni

Deze heb ik 2 dagen geleden toegevoegd.

DeKuip

Dan zou ik het niet weten.

Als je alles goed hebt ingevoerd dan zou het gewoon in de grafiek moeten staan. Post anders een screenshotje, het is wat lastig gissen vanaf hier ;)

DeKuip

Zie trouwens bij mij dat ie het ook niet helemaal goed doet...

Hij heeft 1 bonus die ik heb toegeveogd gewoon helemaal niet mee geteld, vreemd.

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Zie trouwens bij mij dat ie het ook niet helemaal goed doet...

Hij heeft 1 bonus die ik heb toegeveogd gewoon helemaal niet mee geteld, vreemd.

Heb de ene bonus de datum licht veranderd en opnieuw opgeslagen, toen stond hij er wel genoeg in, beetje vreemd.

Opmerkelijke bug dus, maar even veranderen zou de (tijdelijke) oplossing zijn.

martijni Topicstarter
martijni

Geweldig, hij doet het bij mij nu ook inderdaad... Heb 'm verwijderd en daarna opnieuw aangemaakt (4 dagen terug) en hij toont hem direct.

Ik dank je vriendelijk! :)

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door martijni
Geweldig, hij doet het bij mij nu ook inderdaad... Heb 'm verwijderd en daarna opnieuw aangemaakt (4 dagen terug) en hij toont hem direct.

Ik dank je vriendelijk! :)

Volgens mij is verwijderen niet eens nodig, bij mij werkte wijzigen al direct. Ik veranderde de datum 1 dag en hij pakte hem gewoon.

Maar ik denk dat dit wel gefixed zal worden in de volgende software update, dat hoop ik althans :)

martijni Topicstarter
martijni

Nee dat zou ook goed kunnen, echter waren m'n vingers zo vlug dat ze i.p.v. op edit al eerder op delete hadden geklikt :evil: