Ga naar het forum
HEM: spel analysere...

Meldingen
Alles wissen

HEM: spel analyseren met filters

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
938 Weergaven
j0na1234

Ik wil graag mn eigen game analyseren met HEM. Post hier je suggesties!

Aangezien ik had gelezen dat leakbuster enkel voor cashgames is, zal ik m'n spel moeten analyseren adhv filters en zo hands replayen.

Ik had al wat ideëen, analyseren van:

:diamond: Bustout hands
:diamond: Allin met sterke hand & toch verliezen (trips, straight, flush, full house) ==> zijn er spots waar ik hands overplay of zijn het coolers (set over set)
:diamond: bubble hands waar ik verlies
:diamond: sb vs BB, blindsteals

Wat ik ook doe is m'n stats bekijken, maar gefilterd
:diamond: ROI niet in geheel bekijken maar per aantal entrants (ROI van HU, ROI van 9man, ROI mtts)
:diamond: Niet enkel ROI maar ook andere stats zoals VPIP, pfr, 3b, ETC maar dan ook weer per aantal entrants (want bvb: VPIP bij HU ligt hoger dan 9man sng dus die moet je apart bekijken om te zien of je te loose of tight bent)

Suggesties zijn welkom!

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987

Ik denk dat het ook niet verkeerd is om handen die je wint te analyseren, want het kan ook voorkomen dat je de hand niet optimaal gespeeld hebt of een slechte call op de bubble hebt gemaakt en wel wint.
Ook is het niet verkeerd op het moment dat je veel regulars tegenkomt om in game je hud te filteren en als je niet weet hoe dat moet kun je het in de thread Onderscheid HUD tussen 6max en fullring terugvinden. Al zou ik het alleen doen als je meer dan 1.000 handen op iemand hebt.

Beantwoorden
Citeren
j0na1234 Topicstarter
j0na1234

Goed idee! Bij winnende handen kan het inderdaad zijn dat ik value laat liggen, niet genoeg bet om te protecten tegen draws, etc..

Beantwoorden
Citeren