Ga naar het forum
HEM1 - registreert ...

Meldingen
Alles wissen

HEM1 - registreert geen tourney winnings meer

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
628 Weergaven
Nagger82
Oldschool Grinder

Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn hem 1 (laatste versie Version 1.12.10b). Hij importeert wel hand histories maar niet de tournamen winnings. Ik heb het zowel bij Pokerstars als bij FTP.

Ik heb dat probleem nog maar sinds deze week, ervoor liep alles prima.

Iemand een idee hoe dit kan komen ?

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Champi888
PokerStrategist

Probleem heb ik ook, soms registreert die wel en dan weer niet. Moet steeds handmatig invoeren, sucks.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Bij stars heb ik hier geen last van, had iets te maken met save my tournament summaries ofzo..
Bij ftp heb ik dit probleem ook, maar weet niet 100% zeker hoe het vorig jaar was toen ze nog online waren, of het toen wel goed ging.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Zelf heb ik ook sporadisch dat een toernooiresultaat na mijn laatste hand niet ingevuld is.

Bij Stars kun je in principe heel handig gebruik maken van de Summary Mails. Je kan voor de x laatste toernooien de volledige resultaten per mail opvragen. PT4 kan deze mails oppikken en zo de resultaten in je database invullen. Vermoedelijk heeft HEM2 een gelijkaardige feature.

Typisch is dit het eerste wat ik doe op een nieuwe pokerdag. Ik kijk in mijn PT4 hoeveel toernooien ik de dag voordien speelde en vraag dat aantal toernooiresultaten op. Die importeer ik dan en zo heb ik dus netjes alle resultaten van de dag ervoor. Een voordeel is dat je ook de resultaten van alle andere spelers hebt, mocht je daar ooit gebruik van willen maken.

Beantwoorden
Citeren
Nagger82 Topicstarter
Nagger82
Oldschool Grinder

Thanks voor de replies.

Ik heb het zelf , sucks maar kan inderdaad hh's opvragen bij stars maar ik heb het ook bij handen die ik review voor andere spelers.

Misschien wel een bug om ons hem2 te doen kopen :P

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
maar ik heb het ook bij handen die ik review voor andere spelers.

Dit snap ik niet goed. Je originele vraag is over toernooiresultaten. Die staan totaal los van individuele handen.

Beantwoorden
Citeren

Bij FTP heb ik het met de $1,10 RODs. Ik geloof dat het puur met de Multiple Entry te maken heeft, HEM raakt totaal in de war als er mogelijk meerdere entries zijn. 90mans/4,40 RODs werkten wel altijd perfect. Moet nog zien of dat nog steeds het geval is.

Bij stars moet je Tourny Summaries importeren. Zodra je dat doet gaat het wel prima, alleen tracked HEM rebuys niet. Wat gigantisch irritant is.

Ik zal ook nooit HEM2 kopen. Ik voel gewoon dat ik in de maling genomen wordt met al die bugs die even opzij geschoven worden om een nieuwe versie (die nog niet eens goed werkt) uit te brengen en geld af te troggelen. Een tweede versie van je programma hoort gemaakt te worden als nr. 1 perfect werkt en je met het oude systeem problemen ondervindt om nieuwe bugs te fixen.

Beantwoorden
Citeren
Nagger82 Topicstarter
Nagger82
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
maar ik heb het ook bij handen die ik review voor andere spelers.

Dit snap ik niet goed. Je originele vraag is over toernooiresultaten. Die staan totaal los van individuele handen.

Klopt Viper maar die sturen hun volledige tornooien door zodat je ook finish distribution kunt zien edm

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Dat weet ik, maar je had het ineens over handen reviewen van tegenstanders, en daar snap ik dus niet hoe de toernooiresultaten van anderen gerelateerd zijn aan de specifieke handen die je reviewt. De toernooiresultaten kun je enkel zien in toernooi-overzichten en zeker niet in hand-overzichten.

Beantwoorden
Citeren