Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

HM 1 updaten

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
505 Weergaven
valuebet45

Hallo,

Ik speelde tot vandaag nog steeds met hm1.Er was al voor gewaarschuwd dat het op den duur niet meer ging werken.

Ik krijg nu geen verbinding meer en hm 1 start niet meer op en zegt dat hij geen verbinding meer kan maken met postgresql.

wat kan dit zijn?

Of moet ik nu echt updaten naar HM2 ? Zo ja hoe werkt dit en wat kost dit?
Is pokertracker een betere optie?

Wie helpt mij ! Ik merk dat spelen zonder stats zoiets is als pokeren in het donker...geen optie dus.

ik hoor graag van jullie :)

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Supermoderator
Zeezout

Ik denk dat updaten de beste optie is, al kun je ook overwegen om een trial op PokerTracker te testen.

Zelfs wanneer je HM1 weer aan de praat krijgt, gaat het toch steeds slechter werken en zo blijf je modderen.

Je zou ook HM cloud kunnen testen...

Beantwoorden
Citeren
valuebet45

Bedankt zeezout.

Erg jammer dat hm 1 niet meer werkt.
heb er 3 jaar met plezier en zonder problemen mee gewerkt.

Heeft iemand een link waar ik kan updaten?

Wat is het verschil tussen hm en pt?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ja, vond het ook jammer dat HM2 kwam. Had nooit problemen met 1, maar met 2 gaat nog wel eens wat mis. Kan echter ook aan mijn ondertussen wat gare PC liggen.

Volgens mij kun je gewoon updaten via PokerStrategy.

Ik werk zelf niet met pokertracker, maar anderen schijnen het wel prettig te vinden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb zelf even op HM-site gekeken en zie zelf geen mogelijkheid meer om HM1 te upgraden naar HM2. Dus kan het waarschijnlijk niet meer. Al kun je het altijd navragen via het e-mailadres sales@holdemmanager.com of het alsnog mogelijk kunnen maken voor jouw.
Mocht dat niet meer kunnen kun je altijd nog kiezen tussen Holdem Manager 2 en pokertracker 4 door eerst de trailversie van beide programma'a te gebruiken. Al moet je ze wel apart van elkaar uitproberen, want als je het tegelijk gebruikt dan krijg je problemen met handen importeren.

Beantwoorden
Citeren