Ga naar het forum
Bad Hand volgens po...

Meldingen
Alles wissen

Bad Hand volgens pokertracker

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
3,129 Weergaven

Ik heb de optie Tag Bad hand aangevinkt

en nu geeft pokertracker het volgende hand Bad aan:

PokerStars - $0.45+$0.05|15/30 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4

MP+1: 50 BB (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
Hero (CO): 48.17 BB
BTN: 77.33 BB (VPIP: 45.45, PFR: 20.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
SB: 55.5 BB (VPIP: 36.36, PFR: 27.27, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
BB: 70.17 BB (VPIP: 18.18, PFR: 9.09, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
UTG: 52 BB (VPIP: 18.18, PFR: 18.18, 3Bet Preflop: 25.00, Hands: 11)
UTG+1: 50.33 BB (VPIP: 9.09, PFR: 10.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
MP: 46.5 BB (VPIP: 9.09, PFR: 10.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has 6♥ 7♥

UTG calls 1 BB, fold, fold, fold, fold, BTN raises to 3 BB, fold, BB calls 2 BB, UTG calls 2 BB

Flop: (9.5 BB, 3 players) 6♦ 8♣ A♥
BB bets 3 BB, UTG calls 3 BB, BTN raises to 13.33 BB, BB raises to 67.17 BB and is all-in, fold, fold,

dat is toch apart, want 6 7 is toch geen startkaart?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Wolfske

als je zoekt op tag bad hand dan komen de handen tevoorschijn die je zelf tagged. Dus je hebt deze hand zelf zo getagged zonder dat je het door had

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oke, dat klopt dan niet

ik zit op 29 dagen van pokertracker 4 trial

kan iemand deze thread verplaatsen naar het software gedeelte

mijn vraag is hoe leak buster werkt (ik had zo een idee dat het automatisch gedaan word)

en hoe werkt dat tag gedeelte precies? gaan ze niet automatisch je handen taggen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Is verplaatst naar Software & pokertools.
Hoe de tags werken in Pokertracker 4 heb ik zelf geen idee van, want gebruik zelf HM2.
Ben benieuwd of een Pokertracker 4 gebruiker je verder kan helpen.
Mocht je het na een tijdje nog geen antwoord op je vraag hebben gehad kun je altijd deze vraag voorleggen aan de Engelse community, want daar zitten een aantal pokertracker experts.

Beantwoorden
Citeren

ik ging door jou post ook op zoek naar die optie om handen te laten auto-taggen, maar denk dat je enkel zelf handen kan taggen( voor review, good hand...)
die leakbuster gaat gewoon jouw stats vergelijken met die van winnende spelers op die limiet, als je bv voor je 3bet% tussen de 3 en 6%( of zoiets) zit zegt leaktracker dat dat ok is, zit je op de rand zegt die "potential problem", ...
mijn 3bet% van 10 vind leaktracker maar niets
bij mijn steal in late position zegt leaktracker dat ik met 40% net te veel zit, je ziet de winnende range in het groen staan, ernaast een lichtgrijze zone, dan de probleemzone
omdat ik nl2 zoom speel, en men daar veel te veel fold, kan het echter wel profitabel zijn losser te 3betten en meer te stealen dan leaktracker daar aangeeft (althans dat denk ik toch :) )

kan wel handig zijn om te zien hoe je speelwijze afwijkt van de gemiddelde winnende speler op jou limiet; als je speelwijze hiervan te veel afwijkt zal je wrs moeten aanpassen, of goeie reden kunnen bedenken waarom je speelwijze wel winstgevend is
zie wel dat je voldoende handen hebt om te analyseren, sommige stats vragen erg groot sample, denk dat 10000 wel goed is voor de meeste

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Antwoord over Leakbuster Luid en duidelijk begrepen :) (Y)

ALleen snap ik dat niet wat taggen betreeft, waarom zou ik zelf moeten gaan taggen?

ik had liever dat PK 4 dat automatisch gedaan, bijvoorbeeld een slecht gespeelde hand automatisc taggen

een slechte hand taggen.... :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik denk dat jij ook pokertracker heb vandeuren

mijn volgende vraag is:

hoe stel je de kleuren in bij hud of heeft pk 4 geen kleuren waarden?

en is het mogelijk om van HEM2 handen database naar pokertracker 4 over te zette?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Free4Nothing
ik denk dat jij ook pokertracker heb vandeuren

mijn volgende vraag is:

hoe stel je de kleuren in bij hud of heeft pk 4 geen kleuren waarden?

en is het mogelijk om van HEM2 handen database naar pokertracker 4 over te zette?

moest zelf ook even gaan kijken, je kan naar Hud-edit hud profiles gaan
als je dan op een stat klikt kan je blijkbaar color ranges ingeven (ergens rechtsboven)
persoonlijk doe ik dat liever niet omdat ik soms 4-tafel zoom en er dan een overload aan info lijkt binnen te komen in allerlei kleurtjes

met de trail denk ik niet dat je je database kan overzetten; dus misschien opnieuw inladen als je originele handhistories nog hebt?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok bedankt voor het kijken en de informatie! :)

Beantwoorden
Citeren